BLACK - ROUGE, COLOR LOCK, LINIJA ZA NJEGU OBOJENE KOSE


Danas ćemo pisati malo o njezi kose. Pred sobom imam kolekciju Black proizvoda linije Rouge Color Lock, čije sam korištenje započela prije otprilike mjesec dana, tako da sam se naoružala utiscima i spremna sam napisati pokoju riječ.

Prvo malo o brendu Black, koji nudi profesionalne proizvode za njegu kose i styling.
Black Professional Line brend stiže iz Italije. U Italiji se odvija cijeli proces proizvodnje. Brend Black je dio Parisienne Italia grupe, a svrstava se u njihove profesionalne linije.

Black nudi njegujuće formule, sa bogatim udjelom aktivnih sastojaka. Certificirane, visokokvalitetne formule, napravljene u suradnji sa vrhunskim specijalistima za njegu kose.
Black koristi prirodne sastojke u svojim proizvodima.

Ja sam isprobala Rouge liniju namijenjenu bojenoj kosi, kao i kosi koja je oštećena pod utjecajem bojenja i stylinga.



__________
BLACK - ROUGE COLOR LOCK, ŠAMPON

Kada sam počela sa korištenjem ove linije, najprije sam probala šampon odvojeno od svih. Volim tako testirati proizvode, najprije zasebno, potom sve zajedno u kombinaciji. Ovaj šampon me je zaintrigirao, budući da ne sadrži sulfate. Sulfati u šamponima i proizvodima za tijelo i lice su dokazano loši i dugoročnom upotrebom može utjecati na zdravlje vaše kože. Međutim, to je jedan od ključnih sastojaka zašto naši proizvodi onako lijepo pjene i nameće se pitanje, da li šamponi bez sulfata mogu očistiti tjeme i kosu od nečistoća.
Dakako da mogu.
Ovaj je obogaćen organskim ekstraktom nara, koji obnavlja skalp oštećen bojenjem.

Savjet za šampone ovog tipa. Kako bi se bolje rasporedili po kosi, mrvicu ih natopite vodom i svakako uzmite nešto veću količinu proizvoda, da bi kvalitetno umasirali šampon na tjeme i kosu. Neka vas ne zavara to što šampon ne stvara pjenu. On izuzetno dobro čisti kosu, koja na kraju bude svilenkasta i po mom mišljenju, puno se lakše raščešljava i ne mrsi kosu, nego s upotrebom šampona sa sulfatima.

Šampon je nešto tečniji nego što sam ja navikla, ali to mu ide u prilog, budući da se zbog toga ljepše rasporedi po kosi.
Miriše savršeno. Onaj pravi salonski miris, koji, vjerujem, svi obožavamo.

__________
BLACK - ROUGE COLOR LOCK, ANTI FADE-MASKA ZA KOSU

Maska za kosu je meni uvijek bitan korak u njezi kose. Ja masku ili regenerator koristim pri svakom pranju, jer volim da mi je kosa podatnija za kasnije oblikovanje i feniranje. Pa čak i kada je sušim samo na zraku, opet izgleda urednije. Kako ja imam uvijek neke sitne, novoizrasle stršeće dlačice na glavi, svakako da moram koristiti proizvode ovoga tipa, kako bi ih kontrolirala.

Ova maska sadrži isti organski ekstrakt nara, te isti miris kao i šampon. Međutim, miris ove maske se jako dugo zadržava u kosi, što je veliki plus za mene.

Maska je srednje konzistencije, niti pregusta, niti rijetka. Lagano se rasporedi po kosi i budući da ne sadrži silikone, ja sam bila odvažna, pa sam stavila masku skoro do samog tjemena. Nije mi dodatno umastila kosu, niti je otežala na bilo kakav način.

Nešto se duže treba ispirati s kose, pa svakako treba pripaziti s količinom koju koristimo.

Ova foto-protektivna maska intenzivno čuva i obnavlja vlasi od blijeđenja boje. Ostaviti će vašu kosu svilenkastom i nahranjenom.

Ja sam zadovoljna ovom maskom. Koristim je također i u kombinaciji sa ljubičastim šamponom, jer mi nakon takve, malo agresivnije vrste šampona, paše bogatija njega.


__________
BLACK - ROUGE COLOR LOCK, POST COLOR PROTECTION MLIJEKO ZA KOSU

Došli smo do mog omiljenog proizvoda, a to je mlijeko za kosu, koje je, moram reći, zamijenilo moje, godinama korištene, silikonske proizvode za završni touch i styling kose.
Mlijeko, dakako, sadrži nešto silikona, ali to je ono što ja volim kod ovakvih proizvoda.
Kao i ostala dva i ovaj sadrži isti miris nara, a i ekstrakt nara.

Mlijeko za kosu je teksture poput razrijeđenog balzama za kosu. Nanosi se na ručnikom prosušenu kosu, prije samog raščešljavanja.
Ovaj proizvod raščešljavanje čini jednostavnim kao kada režete maslac, pa ako imate problem mršenja kose, definitivno ga preporučujem.

Ja nisam ostala sama u korištenju ovog proizvoda, pa ga tako koristi i moja kćer, koja ima izrazito težak problem s mršenjem kose, pogotovo onog dijela na potiljku. S ovim se do idućeg pranja, bez problema svako jutro lagano iščešlja.

Budući da vam proizvoda treba tek veličine dvije KM u dlanu, trajati će isti jako dugo.

Mlijeko također služi kao sredstvo za zaštitu od topline fena, pegle ili uvijača, tako da vam tu još jedan dodatan proizvod nije uopće potreban.




Black Rouge, kao i ostale linije Black proizvoda naći ćete u FRIZERLAND-u u Vitezu.
Na linku KLIK OVDJE, otvoriti ćete njihov web shop s kojega jednostavno naručujete svoje proizvode.
Također ih možete kontaktirati putem Facebook stranice KLIK OVDJE, ili posjetiti njihov instagram profil KLIK OVDJE.


sastojci: -šampon, -maska, -mlijeko

XOXO Nikolina

Nema komentara