COMODYNES - SELF TANNING MARAMICE


Ja cijele godine imam aristokratsko bijelu put. I ljeti i zimi, pa i nakon tri mjeseca sunčanja. Ruke mi dobiju iole neku nijansu zlaćane, ali noge baš nikada. Pogotovo ispod koljena ka stopalima.

I prije sam isprobavala razne losione i pjene za samotamnjenje, ali meni vam to sve smrducka na koži sljedeći dan, pa odustanem. Par njih je imalo narančaste tonove.
Ljudi, teško je naći nešto dobro za samotamnjenje, ako ne iskeširate kako treba.
Comodynes maramice sam ugledala nekad proljetos na instagram feedu i koncept mi se učinio savršenim. Maramica, vlažna, premazati ju po nogama, suhe noge za pet minuta i ćao.

Prije koji tjedan u DM su bile na sniženju i izaberem ove, Natural and Fast Bronzing. Mislim da kod nas ima još i Intensive and Uniform Color, pa si odaberite ono što vam odgovara.


Odmah da kažem, nemojte biti škrti kao ja i prvi put se namazati jednom maramicom od glave do pete. Nema smisla, a i nećete dobiti nikakvu boju, osim onog dijela s kojim ste prvim započeli.
Nego, jedna maramica, jedna noga itd.

Ja nanosim proizvod samo na noge, jer želim da mi noge postignu istu boju kao ruke, da ih izjednačim, pa su mi potrebne dvije maramice po korištenju. I to prvo započnem od listova, gdje su mi noge najbjelje, da saturiram najviše taj dio, zatim bedra, pa ostatak umasiram u koljena i na stopala.


Efekat traje tri do pet tuširanja, sve zavisi od proizvoda koje koristite za tuširanje i da li se tuširate jako toplom ili mlakom vodom.

Ako koristite maramice za čitavo tijelo i često se samopotamnjujete, nisam sigurna koliko je ovo isplativo, ali je sigurno vrlo praktično, jednostavno za korištenje, te ako ste početnik u ovome, nije loš odabir.

Maramica unutra je dobre veličine i debljine. Sasvim dovoljno je natopljena proizvodom i omogućuje vam da lijepo umasirate u kožu.

Većinom se savjetuje da proizvode ovog tipa nanosite na čistu kožu, lišenu suhe i ljuskave kože. Dakle, prvo dobar piling. Najbolja je ona gruba, abrazivna rukavica. Zatim nanesete nešto hidratantno na kožu i sačekate da se to u potpunosti upije, najmanje dva sata. Jer ako na tek hidratiziranu kožu krenete nanositi proizvod maramicom, garantiram da nećete imati orjentaciju i ostat ćete prošarani.


Proizvod će se upiti nakon pet do deset minuta, ali savjetujem da ne oblačite odmah nešto bijelo ili da ne sjedate na svijetle kauče, vjerujte mi.

Najbolje je nanijeti proizvod navačer prije spavanja, jer ćete se ujutro probuditi sa svojim novim tenom.

Kada je u pitanju miris, sutradan se puno manje osjeti onaj klasični miris samopotamnjivača, koji meni nije najdraži. Uglavnom nije strašno, ali to svakako ne možete izbjeći.


Ja sam postigla idealnu boju, a to je da se izjednači sa bojom mojih ruku. Ako koristile ove maramice poput mene, nemojte očekivati da ćete se probuditi kao crne pantere, ali laganu boju ćete imati i ako imate sitne kapilarice, poput mene, zamaskirat će ih lagano.
Boja nije narančasta niti išta slično. Rekla bih da je idealna.

Ako ipak želite malo intenzivniji ten od ovog mog, onda savjetujem da isprobate Intensive and Uniform maramice.

razlika: prije i poslije



xoxo Nikolina

Broj komentara: 13