AVON - FAR AWAY REBEL EDP


Novi dodatak Far Away obitelji je krenuo u sasvim novom smjeru. Nova bočica, jedan totalno drugačiji miris, koji je, kako ga ime opisuje, buntovan prema Far Away obitelji i želi da se ističe i izrazi svoju osobnost.

Kada pomirišete Far Awy Rebel, isprva ćete pomisliti da je ovo parfem namijenjen tinejdžerima i općenito mlađoj populaciji.
Ovaj parfem je utjelovljenje onoga što moje čulo mirisa obožava na parfemima. Jedan od razloga je definitivno crna ribizla (creme de cassis), koja se provlači kroz moje parfeme godinama i godinama.

Crna ribizla se osjeti najjače na početku, a u kombinaciji sa cvijetom naranče, dobiva intenzivan slatkasti miris.


Kada se note ribizle i narančinog cvijeta malo smire, tada se miris počinje otvarati u jednom ozbiljnijem smjeru. 

Kombinacija čokolade i karamele je strastvena i uvijek vas mami na još. Vjerujte da ćete obnavljati ovaj parfem često tijekom dana, jer je miris stvara laganu ovisnost. I često će vam trebati svježa doza ovih parfemskih nota.

Miris je opisan kao kombinacija slatke fine žene, sa dozom zločestoće i strastvenosti u sebi. I ja bih se složila s tim, upravo tako i miriše, što ne znači da mnoge žene koje ne opisuje ovaj miris neće uživati u njemu.

Far Away Rebel bih opisala i kao modni dodatak, kao nešto što razbija monotoniju oko vas i na vama.
I vjerujem da će ga prije obožavati žene koje imaju strog stil odijevanja ili im posao zahtijeva određeni dress code, nego djevojke koje su slobodne i kreativne u svom modnom izražaju.


Parfem je kreirao Jean Marc Chaillan. Parfem je općenito dosta jak i iako uskoro nestane iz vaših nosnica i ne osjetite ga kroz nekih sat vremena, to, vjerujte, ne znači da ga ne osjete drugi oko vas pa pripazite da ne pretjerate s količinom, kao ja. Jedan dan sam hodala sa oblakom parfema koji je ostajao iza mene.

Ako želite usporedbu s nekim parfemima, evo reći ću vam ovako. Volite li parfemske note Amor Amor. Cacharel, Cherish Avon, Cat Deluxe by Night Naomi Campbell, La vie est belle Lancome, Pure Woman Bruno Banani, Black xs... samo su neki od mirisa s kojima bih mogla usporediti ovaj i ako volite neke od tih, voljet ćete i Rebel.
Uviđate li ovdje neki obrazac, svi navedeni parfemi su nekada bili meni omiljeni, a svi sadrže note crnog ribiza osim Cherisha, ali ipak me lagano podsjeća na ovaj.


Po mom mišljenju. Avon nije mogao u bolje vrijeme izbaciti na tržište ovaj parfem. Idealan je za ranu jesen. Kada je niti vruće, niti hladno. Miris je topao i savršeno se slaže sa ovim godišnjim dobom i trenutnim periodom ugodnih temperatura.

Miris je puno kvalitetniji, nego što to odražava njegova cijena, a sama bočica je također zanimljivog oblika, kvalitetne izrade i divne boje.


Ovaj mjesec naručite svoj Rebel primjerak po savršenoj cijeni od 19,90KM, za 50ml parfema.

AVON FAR AWAY REBEL, MINI 10ml - 5,90KM
AVON FAR AWAY REBEL, LOSION ZA TIJELO - 5,90KM



Jeste li već pomirisale Rebel na stranicama nove Avon brošure? Ako da, kakav dojam je ostavio na vas?




xoxo Nikolina

Broj komentara: 5

  1. Avon parfemi su bas ok. Povoljni a fino mirišu 😉
    Ne kupujem ih cesto koliko bih htjela jer ih slabo trosim. Meni parfem dugo traje 😂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i meni dugo traju jer ih zaboravim koristiti. Tako imam periode kada ih koristim svaki dan, a i periode od par mjeseci kada ne koristim niti jedan. Ipak, kada novi stigne na policu, koristim ga non stop

      Izbriši
  2. ajde što je miris super, ali fotografijeee <3 <3 <3
    divota za divotom!

    meni se isto baš sviđa miris, skroz mi je legao :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala punoo. Izgleda da je nekada bolje izaći iz comfort zone u fotografiranju i ustaljenog načina fotkanja, nastaje svega zanimljivog.
      Meni je miris točno ono što volim. Sladak i topao

      Izbriši
  3. Odlican parfem! Porucila sam ga juce, jedva cekam isporuku. Mirise na cokoladu, smatram da je najbolji parfem u Avonu zajedno sa Today parfemom. Sve pohvale

    OdgovoriIzbriši