ANEW CLINICAL - EVEN TEXTURE & TONE, MULTI SPOT CORRECTING SERUM


Anew Clinical serum koristim nešto duže od mjesec dana svakodnevno, na početku samo u večernjoj rutini, dok mi se koža ne privikne na kiselinu sadržanu u samom proizvodu, a kasnije sam ga uvrstila i u dnevnu njegu, jer sam već završila sa jednim drugim serumom kojega sam dotad koristila.

Iz Avona tvrde da navedeni serum utječe na nekoliko stavki: tamne mrlje, nejednak ten, ožiljke od akni, tamne pečate, crvenilo lica, pjege, te je pogodan za sve tipove kože.



Formula je hipoalergena i pogodna za osjetljive tipove kože.

Kao netko tko ima pjegice po čitavom licu, mislim da sam izvrstan test za ovaj serum.


Prvo i osnovno, što je meni apsolutni plus je formula bez mirisa. Nije da se užasavam parfema i mirisnih proizvoda, ali više volim kada ih nema u mojoj preparativi.

Formula seruma je izuzetno lagana, maziva, nemasna i brzoupijajuća. Dvije pumpice i možete namazati lice i vrat.
Nakon što se serum upije, ostavit će vam kožu izuzetno mekanom i zaglađenom, što je doprinos silikona u sastavu. Zbog silikona, savjetujem da ovaj serum ostavite za završnicu svoje njege, ako koristite u kombinaciji s nekom kremom. Također, kao primer će biti odličan i stvorit će dobro platno za nanošenje šminke.


Njegova primarna funkcija je zapravo hidratacija, a kombinacija dvije vrste vitamina c bi trebala utjecati na ožiljke i crvenilo od akni. U ovom slučaju, nisam relevantna jer nemam niti jedno niti drugo. U svakom slučaju, ista stvar ima još dosta drugih beneficija za normalnu kožu lica i djeluje kao antioksidant.

Kada je u pitanju eksfolijacija kože, koju sam iskusila koristeći proizvode sa AHA i BHA, u ovom serumu je poprilično slaba. Nema onaj dramatični efekat, navečer namažeš, ujutro se budiš s ''novom kožom'', ali će održati dosta duže kožu glatkom, nakon mehaničke eksfolijacije, npr.

Kiseline su za moju kožu dosta blage, jer ja sam navikla na one koje peku par minuta.
Iz istog razloga serum sam odlučila koristiti i tijekom dana, jer znam da mi neće spržiti lice kada izađem na sunce.


Serum nije izblijedio moje pjegice, ali to nisam ni očekivala, a i potajno sam se nadala da neće, jer su pjegice dio mene.

Ono što je učinio za moju kožu je sljedeće. Hidratizirana koža, zaglađena i spremna za nanošenje šminke. Održava teksturu lica dosta duže glatkom nakon pilinga. Pore se puno sporije pune i miteseri se skoro pa nikako ne stvaraju. Lijepo izgleda na koži, daje joj zdravi sjaj.


Serum preporučam za sve tipove kože kao dodatan korak u njezi lica. Suhoj koži će dati zdravi sjaj, a masnu neće dodatno mastiti. Za normalnu kožu, poput moje, bit će sasvim dovoljan i sam.

Preporučujem ga i ako želite polako uvesti kiseline u njegu kože lica. Iako nisu previše jake, bit će dobar prvi kontakt s njima.

Sve u svemu, ja sam zadovoljna sa ovim serumom  i za moje potrebe je dobar izbor.


U trenutnoj Avon brošuri KLIK, serum će te uloviti po cijeni od 34,90 KM


Nema komentara