MAYBELLINE - FIT ME, MATTE AND PORELESS FOUNDATION


Danas posvećujem recenziju proizvodu kojega volim posljednja dva mjeseca. Odavno ga želim kupiti, ali kod nas u BiH nema nijanse 105, tek počinje od sljedeće nijanse 115, koja je za mene prehladna i pretamna.

Ugledavši u Bg ovu nijansu. koje skoro pa nikada nema na stalku, brzo je swatcham, vidim da je to to i tražim prodavačicu da mi je pod svaku cijenu pronađe.
Kada smo kod nijanse, mislim da je mogla postojati još jedna svjetlija.
Generalno volim te podtonove kod Maybelline podloga jer meni ih većina paše, pa iako sam jako svijetla i neutralnog podtona ipak više naginjem ka žućim ili maslinastijim nijansama, koje bolje pristaju moj tenu.

Nekada se mogu provući i sa tamnijom ili svjetlijom podlogom, samo ako je podton odgovarajući, nema toga što korektor i bronzer ne izvuku.

Nijansa 105 je prekrasna neutralna nijansa, koja meni tako idealno paše, da mi ne vjeruje nitko da nosim puder. Iako imam kilogram šminke na sebi. 😂


Tekstura podloge ili pudera, kako volite, je baš tekuća. Ne toliko da se razlijeva poput vode, ali je baš tekuća i treba paziti kada je okrećete iz tubice da se ne zalijete ili da ne istisnete previše.
Savjetujem da nanosite podlogu dio po dio na lice, jer se podloga brzo setuje. Ne toliko da morate žuriti sa blendanjem, ali ovaj način nije naodmet.

Meni se najbolje pokazala nanošenjem flat top kistom, pa nakon nje zagladim beauty blenderom. Podloga se lako razmazuje i blenda, a što je najbolje, uopće ne oksidira i ne mijenja boju.

Maybelline nije opisao pokrivnu moć ovog puder, više je se fokusirao na finiš koji nudi i ja smatram da su ga idealno opisali. Mat podloga, koja se setuje u fini puderasti finiš na koži, koji nije potrebno setovati dodatno kamenim ili loose puderom. Na normalnoj koži će dobiti tijekom dana onaj pravi izgled blistave kože, dok masnu kožu možete tijekom dana blotati, jer razumijemo se, magičan puder ne postoji. Samo kombinacija proizvoda.
Kada sam kupila ovo, odmah sam zgrabila i Fit Me puder u kamenu, osim što sam njega uzela u nijansi 115 i na njega se još navikavam jer nije klasičan puder za setovanje, ali o njemu možda drugi put.

Kada je u pitanju ova druga tvdrnja, ''poreless'' jasno možete vidjeti poreless akciju na donjoj slici. Nećete izgledati kao porculanska lutka, ali definitivno lijepo popuni pore.

Prekrivanje je slabije srednje , nadogradivo na jače srednje, što meni baš odgovara.

Podloga se setuje kroz par minuta i preko nje se lagano blenda i bronzer i rumenilo.

s lijeve na desnu stranu: maybelline fit me - 105, wet 'n' wild photo focus - soft ivory, rimmel lasting finish - 200 light

Da se dotaknemo još malo finiša ovog pudera. Naime ja ne volim mat finiš i kao bazu, uvijek nanosim neko ulje ispod da koža malo brže dobije taj neki sjaj. Ja najviše volim Avon Miracle Glow ulje jer mi je to ulje savršeno za ispod šminke.

Kako je ovaj puder na vodenoj bazi, a znamo da se ulje i voda ne miješaju, ipak tijekom dana znam uočiti minimalno separacije na nosu. Ja to obično malo utapkam prstom i mogu dalje.

Nadam se samo da će Maybelline BiH tim uvesti i kod nas nijansu 105 i napokon nam omogućiti da pronađemo i na našim stalcima Fit Me korektor, ali pobogu u svim nijansama. Ne treba nikome okoloočni korektor u nijansi za konturiranje. I također bilo bi dobro da nam uvedu ovaj puder sa dewy finišem. Moje želje, željice.... lol

Samo da se još dotaknem trajnosti ove podloge. Pa na mojoj normalnoj koži traje dobar dio dana bez većih promjena. Ne preslikava se strašno, ali uz jedno blotanje tijekom dana, ostao bi svježeg izgleda do navečer.


Uglavnom jedan od boljih pudera iz drogerije kojega sam isprobala u posljednje vrijeme. Ne bih ga jedino prepuručila suhoj koži sa ljuskicama i pečatima. Ako držite suhu kožu pod kontrolom i ona je glatka, bez nekih suhih pečata, tada može, uz dobru hidratantnu bazu.


 G853331  INGREDIENTS: AQUA / WATER / EAU CYCLOHEXASILOXANE NYLON-12, ISODODECANE ALCOHOL DENAT., CYCLOPENTASILOXANE      PEG-10 DIMETHICONE CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, PEG-20      POLYGLYCERYL-4    ISOSTEARATE DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PHENOXYETHANOL      MAGNESIUM SULFATE    DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER    TITANIUM DIOXIDE METHYLPARABEN, ACRYLATES COPOLYMER TOCOPHEROL, BUTYLPARABEN      ALUMINUM HYDROXIDE, ALUMINA SILICA,    GLYCERIN     NYLON-12, ISODODECANE
 ALCOHOL DENAT., CYCLOPENTASILOXANE     PEG-10 DIMETHICONE CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, PEG-20    POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PHENOXYETHANOL     MAGNESIUM SULFATE    DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER    TITANIUM DIOXIDE METHYLPARABEN, ACRYLATES COPOLYMER TOCOPHEROL, BUTYLPARABEN ALUMINUM HYDROXIDE, ALUMINA    SILICA     GLYCERIN     CONE
 CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, PEG-20 POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PHENOXYETHANOL MAGNESIUM SULFATE    DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER     TITANIUM DIOXIDE METHYLPARABEN, ACRYLATES COPOLYMER TOCOPHEROL, BUTYLPARABEN     ALUMINUM HYDROXIDE, ALUMINA SILICA    GLYCERIN       EARDIMONIUM HECTORITE, PHENOXYETHANOL
 MAGNESIUM SULFATE    DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER    TITANIUM DIOXIDE METHYLPARABEN, ACRYLATES COPOLYMER TOCOPHEROL, BUTYLPARABEN     ALUMINUM HYDROXIDE, ALUMINA SILICA     GLYCERIN     CROSSPOLYMER     TITANIUM DIOXIDE
 METHYLPARABEN, ACRYLATES COPOLYMER TOCOPHEROL, BUTYLPARABEN      ALUMINUM HYDROXIDE, ALUMINA SILICA     GLYCERIN         GLYCERIN   NYLON-12, ISODODECANE

xoxo Nikolina

Nema komentara