AVON - ADVANCE TECHNIQUES, VIOLET SHAMPOO & CONDITIONER



Mnogi ni dan danas ne znaju da uz ljubičaste i silver šampone mogu održavati svoju plavu boju kose u hladnim tonovima, pa je u nekim slučajevima čak i tonirati, ako je kosa nakon blajhanja jako žuta ili se prebrzo isprao toner s kose.

Na tržištu se danas, mogu lako naći u svakoj drogeriji, što nekada nije bilo tako jednostavno. Ja sam isprobala mnoge silver i ljubičaste šampone, pa čak i sama pravila svoje, a i ovo mi nisu prvi takve vrste od Avona.


Avonove ljubičaste šampone sam koristila prije dobrih šest do sedam godina, već se ne sjećam kakvi su mi bili, ali tada sam imala nešto malo pramenova koje nije bilo teško održavati. Nakon toga sam probala Indola, od kojega sam oporavljala kosu dugo vremena i koji mi je ubio u kosi svu želju za životom. Dugo se nisam odvažila za bilo što, pa sam kod frizerke isprobala Revlon masku, koju i dan danas koristim, u koju dodam još par kapi Ehotona za jači efekat.

Moram reći, da sam se poprilično obradovala ovim šamponima u Avon paketiću od prije mjesec dana. Nisam već neko vrijeme tonirala svoj bayalage, pa mi je odlično došlo da oživim svoju kosu.


Prvo što uradim jeste da operem tjeme nekim običnim šamponom za ono ''prvo pranje''. Nakon što to isperem slijedi ovaj šampon, kojega nanosim malo obilnije. Njega za razliku od ovog prvog nanesem ravnomjerno od tjemena do vrhova, poput regeneratora i ostavim tako desetak minuta. To je najbolje učiniti češljem sa širokim zupcima, a u Avonu imate poseban češalj za nanošenje proizvoda na kosu. Nakon deset minuta pravim pjenu na kosi i isperem.

Šampon miriše fantastično i kroz ovaj period od nekoliko pranja kako sam ga koristila, ne primjetim nikakvo isušivanje kose ili ispucale vrhove. Mojoj kosi da lijepe hladne tonove i s time odlično neutralizira žutilo na mojim vrhovima. Pri tjemenu, gdje je moja prirodna, tamnoplava kosa, malo doda sivkastih tonova, što ja volim. Naravno, nemojte očekivati čuda. Ako imate baš narančaste tonove u kosi, na njima neće ništa uraditi.

Šampon bih preporučila platinastim plavušama, prirodnim plavšama, te ako imate kosu u sivkastim tonovima. 

Za bolji efekat, šampon možete držati i duže na kosi. Meni je sasvim dovoljno desetak minuta.

Ne morate se bojati da će vam kosa poprimiti ljubičastu nijansu. Jedino ako imate baš baš u bijelo izblajhanu kosu, a i tada su male vjerovatnoće..


Kada je u pitanju regenerator i za njega važi isto što i za šampon.  Regenerator je dodatni plus i odličan dodatak ljubičastom šamponu.

Regenerator također lijepo miriše i ima nešto svjetliju boju od šampona. Njega volim držati na kosi samo pet minuta, jer je dovoljno da mi zagladi i obloži vlasi i omogući lakše stiliziranje nakon pranja.

Odlično mi je što nakon ovog regeneratora nemam potrebu prati kosu nakon dva dana, jer je ne masti niti otežava, a to je kod mene veliki plus. Jer koristim i neke dodatne proizvode za stiliziranje kose, pa sve to u kombinaciji zna biti previše za moju tanku kosu.


Šampon i regenerator su pakovani u uske bočice, a crna boja im daje eleganciju. Volim ovakva pakovanja.

Šampon sadrži izdašnih 400 ml, dok regenerator sadrži klasičnih 250 ml.

Miris bih opisala kao kod salonskih profesionalnih šampona koji uvijek božanstveno mirišu.

Pored Avon Supreme Oils linije za njegu kose, ovo mi je nova najdraža linija. Ako me pitate, ne bih se znala odlučiti za jednu kolekciju, pa biram obje.

Također, zabavni su za korištenje, pogotovo šampon sa metalik ljubičastim bojom.


Preporučujem ovu liniju za njegu plave kose, prirodne ili bojene, ako volite hladnije tonove u svojoj kosi. Pogotovo za kosu oštećenu blajhanjem, možete smanjiti broj odlazaka frizeru na toniranje.

''regenerator na slici je svijetloljubičaste boje, a šamnpon je tamnoljubičaste boje''

lijevo: sastojci regeneratora, desno:sastojci šampona


xoxo Nikolina

Nema komentara