MAYBELLINE - BROW PRECISE, MICRO PENCIL



Koristim pomade za obrve već par godina i ne namjeravam ih mijenjati. Međutim, nekada mi treba nešto baš brzo i prirodnije za onda kada trebam biti spremna u roku od deset minuta, što je manje više, uvijek, heh.

Naiđoh negdje na neki video, kako je Maybelline Precise olovka za obrve dosta slična Anastasijinoj Brow Wiz olovci, kao i neka od L'oreala, ali nisam sigurna koja. Kako kod nas nigdje nema testera L'oreal olovke, a i Maybelline se našla na nekom sniženju, uzmem nju.

Kako sam zadovoljna? Pa ne znam, nisam baš na ti sa ovom olovkom.




Prva stvar. Dođem kući, otvaram olovčicu i malo swatcham na ruci, njoj otpadne vrh. Ok, mislim, previše sam je odvrnula. Opet isto radim, ali ovaj put izvučem malo manje proizvoda, opet otpada vrh. Već sam ljuta jer sam pola olovke već slomila i pola proizvoda fali i kako sam, pobogu, ovako nježna, kao traktor.

Sutradan probam na obrvama i već shvaćam kako ja zapravo, ne znam crtati obrve olovkom i prisjećam se drastične promjene u mojim obrvama od trenutka kada su NYX pomada i Essence četkica za eyeliner, ušetali u moj život. Vrh se opet odlomio.

Ok hajde, barem za brzinsko zamazivanje obrva, mislim se, ali meni treba barem duplo više vremena za ovu olovku, nego za pomadu.

Nisam sigurna je li toliki problem u meni ili je ova olovka izuzetno mekana. Vrlo blagi pritisak je potreban da olovka ostavi trag na koži, zbog čega imam malo problem s blendanjem na prednjem dijelu obrva. Rep obrve ide lakše, ali njega volim uvijek ostaviti malo tamnijeg.


Da nije sve tako loše, olovka se nanosi baš prezicno. Olovka je baš tanka i češljić mi se svidio.

Olovka je kremasta i ja mekšu i pigmentiraniju olovku nisam odavno isprobala. Meni ipak više pašu voskastije i malo čvršće olovke, a čitam da je takva upravo L'oreal Fine Tip olovka, koju moram isprobati sljedeću.

Nakon što olovku precizno nanesete i zadovoljni ste, pa odlučite malo naprijed četkicom izblendati, odmah da kažem da samnom ne surađuje ili je moj ukus takav pa mi se ne dopada taj zblurani efekat bez ikakve definiranosti. Češljić razmazuje svuda okolo proizvod, a uklanja ga s mjesta gdje treba biti. Opet krivim tu premekanu teksturu.


Što se tiče trajnosti, ja ne diram lice tijekom dana, pa je na meni olovka trajala dosta dugo, tek je pred kraj dana izblijedjela na obrvama, ali nije se otopila, razmazala niti išta slično. Ako dirate često lice i obrve, ne garantujem.

Nijansa koju sam probrala za sebe je Soft Brown i nešto je toplija od one na koju sam naučila, ali ok je jer ja imam baš sivkaste obrve pa da ih nekada ''utoplim'' malo uz određeni look.


Kako sam čitala online i na yt, dosta se cura ova olovka svidjela. Pogotovo netko tko je navikao nanositi olovke. Ovo je samo iznošenje moga iskustva i smatram da ipak imam određene preferencije, kada je izgled mojih obrva u pitanju.

Ako ste netko tko voli olovke ili ih voli kombinovati sa sjenilima i sl. smatram da ova olovka radi lijepo svoj posao. Precizna je, pigmentirana i ima četkicu, što je bitnoooo.

Ja bih bila zadovoljna kada bi bila barem malo tvrđa i voskastija.


Na slici ispod možete uočiti razliku. Na prvoj su obrve popunjene NYX pomadom, a na donjoj je u pitanju Maybelline olovka.

Jeste li probali Maybelline Brow Precise olovku, zanimaju me i vaša iskustva.?
xoxo Nina

Nema komentara