AFRODITA - HYDRA PATCH H2O KOLEKCIJA


Afrodita Hydra Patch liniju koristim religiozno već par mjeseci. Mislim da imam utvrđeno gradivo kada je riječ o utiscima i mišljenjima o svakom proizvodu pojedinačno. Neki proizvodi su skoro pri kraju, neke nisam baš toliko često koristila, ali pojedinačno ću opisati svaki u par rečenica. Jer proizvoda ima puno, pa da ne oduljim post u nedogled.


Pročitajte osnovnO na Afrodita sajtu klikom OVDJE.
Prvo što ću reći, tiče se cijele kolekcije, a to je da cijela kolekcija nema dodane parfeme. Kada sam ja u pitanju. nije da mi pretjerano smetaju ti isti parfemi, oni ipak doprinose našim čulima njuha u pozitivnom smislu, ali pretjerana upotreba parfema u kozmetici za lice me odbija i mislim da to nije neophodan element u istima.

Ambalaža svih proizvoda je kvalitetna i funkcionalna. Znam da netko ne voli kreme u teglicama, ali nadam se da se koriste čiste ruke, jel. Meni to ne predstavlja problem. Dizajn je baš po mom ukusu, minimalistički, srebrno plavi.

Afrodita je uvela jednu novinu u ovu liniju proizvoda, a to je anti pollution tehnologija. Ona je namijenjena kako bi stvorila barijeru između kože i onečišćenog zraka s kojim se svi susrećemo, najčešće u većim gradovima tijekom zimskih dana. Ja moram priznati da nisam istraživala kako ta tehnologija funkcionira i nisam naročito obraćala pažnju na sve to.

Hydra Patch linija se može pohvaliti sa još nekoliko pozitivnih strana. Ne sadrži parabene, ne sadrži parafin i nema ni traga silikona. Možda će izostati onaj trenutačni osjećaj zaglađene kože, koji mnogi vole, ali isti vam nije potreban u preparativi za lice. Garantujem da krajnji rezultat neće izostati, a to je hidrirana i elastična koža.

__________
AFRODITA - HYDRA PATCH, KREMA ZA NORMALNU I MJEŠOVITU KOŽU

Krema za normalnu i mješovitu kožu je meni favorit ovih mjeseci. Izvrsno se nadopunjuje sa Hydraboost serumom iz iste linije i toplo vam je preporučujem. Iako namijenjena normalnoj i mješovitoj koži, biti će odlična i suhoj koži tijekom ovih ljetnih dana. 

Teksturom je nešto gušća, ali koju god količinu nanesete, koža će ju doslovno iskapiti za par minuta. Djelovat će kao da niste ništa nanijeli jer je prelagana, ali itekako efikasna. 
Koži pruža cijelodnevu hidrataciju, lijepo šminka sjeda preko nje i u kombinaciji za hydraboost serumom, mislim da im nema ravne, ako je hidratacija nešto što tražite od kreme za lice.

Krema, između ostalog, sadrži jojobino ulje, pantenol i provitamin B5. Ova kombinacija umirije nadraženu kožu i ublažava crvenilo.

Topla preporuka od mene ide ka ovoj kremici! Pri kraju mi je, a novu uzimam definitivno.

__________
AFRODITA - HYDRA PATCH, KREMA ZA SUHU KOŽU

Kremu za suhu kožu sam u početku koristila tijekom noćne njege lica, pretežno za vrijeme zimskih mjeseci. Sada je malo po strani, osim kada osjetim da mi je lice baš iziritirano i dehidrirano. Instantno koži vraća vlagu, a istodobno ne čini kožu teškom i zagušenom.

Vrlo bogate teksture, ova krema sadrži karite i kakao maslac, koji blagotvorno djeluju na suhu kožu. Dajte si minutu duže da kremu umasirate u lice, jer je kremica jako gusta.

Meni je u ovom periodu godine, malo jača, pa će sačekati jesen, kada ću je opet uvesti u večernju rutinu njege.

Ako imate suhu kožu. mislim da je ova krema puno bolja od puno skupljih na tržištu, kao i onih apotekarskih, koje su, po mom mišljenju, mrvicu precijenjene.

desno: krema za suhu kožu, lijevo: krema za normalnu i mješovitu kožu

__________
AFRODITA - HYDRA PATCH, KREMA ZA PODRUČJE OKO OČIJU

Moram priznati da nisam puno toga koristila za područje oko očiju. Greška, jer tu je koža najtanja, sve se prvo očita na koži oko očiju. Umor i tamni kolutovi. Bore, bile one smijalice ili mrštilice, kod mene konkrentno ''škiljilice''. Nakon 25te, malo nas je koji nismo primjetili već par njih.

Kreme koje inače koristimo, obično se savjetuje da ih ne koristimo u tom području oko očiju. Dosta često mogu biti ili preteške ili iritirajuće.

Ako mene pitate ova krema je moj drugi favorit, rekla bih da dijeli mjesto sa kremom za normalnu kožu.
Koristim je jako dugo, skoro ni jedan dan ne preskačem, a rezultati su vidljivi. Koža ispod očiju je popunjenija i zategnutija, inastantno umirena. Već prisutne borice samo filleri mogu popuniti, da se ne lažemo, ali to nije ono zbog čega ću nastaviti kupovati istu ovu kremu ponovo i ponovo.

Okoločna regija je vidljivo svjetlija, nahranjena i umirena.

Moj veliki problem su alergije s kojima se borim tijekom petog i šestog mjeseca. Oči su pod najjačim utjecajem tih alergija. Reći ću vam da mi je ova krema ujutro jedini spas. Reducira mi otečenost kapaka 100% i ostavlja lagani film na koži, koji me čuva kada odlučim napasti oči rukama. Ove godine nisam iskusila pojavu lišajeva po kapcima, ispucanih, bolnih kutova očiju i perutavih pečata.

Smatram da bolju okoloočnu kremu nećete naći u drogerijama, a parira i onim daleko daleko skupljim.

________
AFRODITA - HYDRA PATCH, HYDRABOOST SERUM

Hydraboost serum je neka verzija kreme za normalnu kožu, ali u najlaganijoj mogućoj formuli. Savršen za hidrataciju masne kože, jer je ne masti dodatno i doslovno nestaje s lica za tri sekunde po nanošenju. Koži će pružiti kontinuiranu hidrataciju tijekom dana. Dok na površini kože stvori hidrofobni sloj koji sprečava giubitak vlage, istovremeno duboko prodire u kožu i osjetno je omekšava.

Ja sam serum baš često koristila, i prije nanošenja kreme, a i kao bazu za šminku. Mislim da je ovo proizvod kojega sam najbrže potrošila ikada.

Odličan je i samostalan, kada je vani baš vruće, a vi ste žedni i pregrijani ušli u kuću. Super je čuvati ga u frižideru za instant osjećaj hlađenja.

Također, ako volite hidratantne i lagane baze za šminke, mislim da je hydraboost serum odličan odabir.

__________
AFRODITA - HYDRA PATCH, AMPULE

Ampule su, pored maski za lice, jedan od boljih tretmana koji možete pružiti koži lica. Hydra Patch ampule su namijenjene intenzivnom tretmanu lica u periodu kroz sedam dana, a koje bi bilo idealno ponavljati tri puta godišnje.

Protresete ampulu, otvorite poklopac i pola nanesete na dlan ujutro, pola navečer. Tekućinu utapkate dlanovima u lice. Sačuvajte čep jer ga jednostavno okrenete naopako i tako zatvorite ampulu do sljedećeg korištenja.

Tretman je dosta intenzivan, ja sam tijekom tretmana iskusila čak i mrvicu prekomjernog lučenja sebuma na T-zoni, sa čim inače nemam problema.

Tretman ampulama ja preporučujem kada vam je hitno potrebna regeneracija kože. Pa čak i nakon intenzivnih i jačih tretmana nakon kozmetičarke. Ako ste se predugo izlagali uv zračenjima i svim situacijama kada je koža krhka i oštećena.

Sadrži beta glukan, polisaharid izvučen iz stjenki kvasca, zobi i gljiva. Znamo da je beta glukan izvrstan saveznik pri poboljšanju imuniteta. Također štiti od uv zračenja.

Ako ovo ljeto na plaži malo pretjerate sa suncem, ampule će vas spasiti.



Smatram da je Hydra Patch H2O izvrsna kolekcija, koja zaslužuje sve pohvale i također je jedan od dragulja koji ćete pronaći u drogerijama. To vam kaže jedan od zadovoljnih korisnika.


xoxo Nina

Nema komentara