CATRICE . HD LIQUID COVERAGE, FOUNDATION



Je li moguće da meni post u skicama stoji već dvije i pol godine. Pitam se je li moguće da Catrice još uvijek nije povukao ovu podlogu.
Inače nešto što ima hordu obožavatelja, Catrice bez razloga povlači sa svojih stalaka.

Ja ću pisati o njemu jer mi je žao da post stoji tako dugo u skicama, a i već imam definitivno puno iskustva s ovom podlogom, pa ono.





Catrice je 2016 godine napravio pravi bum izbacivši svoju HD Liquid Coverage podlogu na tržište. Blogosfera je bila preplavljena njegovim recenzijama, a neki su ga voljeli, neki i ne baš. Ja sam na početku bila oduševljena njime, a do dan danas mi je on ostao kao neka malo jača, večernja verzija podloge, koju i dalje rado koristim.

Nijansa s kojom sam ja započela bila je upravo ova na fotografijama 030, a mislim da mi je ona stigla u pr paketiću tada. Bila je ok, ali budući da sam ja većinu godine jako svijetla, prešla sam na nijansu 020 koja mi je odlična. 010 je jako svijetla i mislim da je pohvalno da postoje tako svijetle nijanse u našim drogerijama.




HD podloga je neke srednje gustine, niti je pretekuća, niti je pregusta, pa joj bočica s kapaljkom baš odgovara.
Miriše mi ok, malo kemija, ali ni približno kao njihove ostale podloge, koje znaju imati baš napadan cvjetni miris.

030 je neutralnog podtona, ali je također dosta svijetla, nekada mi se čini da je skoro iidentična nijansi 020, ali 020 ipak ima malo malo hladniji podton i tek je mrvicu svjetlija. Ništa posebno, pa ako se teško odlučujete, barem neka podton prevagne. Ako mene pitate ni jedna nijansa nema jako izražen podton, pa nećete hodati rozi ili narančasti.

Kada je u pitanju prekrivnja moć, rakla bih da je jača srednja, nadogradiva na potpuno prekrivanje.
Podloga se lijepo nadograđuje i nema neku težinu na licu. Ja je ne osjetim, osim ako sam baš stavila velike količine.



Iako je ovo podloga s jakom pokrivnom moći, ona zbilja lijepo sjeda na lice. Ne stvara cakey izgled na koži i ne ističe dodatno suhoću kože.
Ako je setujete lijepo će stajati dobar dio dana, bez setovanja, malo će se preslikavati na telefon, visoke ovratnike i sl.

Iako Catrice tvrdi da je ovo mattifying podloga, ja bih ipak rekla da ostavlja neki satenski finiš. Ne sada sjajno, ali ono baš poput kože, nije pretjerano mat, a koža izgleda hidrirano.

Ja imam normalnu kožu lica, ali ako ne koristim neki matirajući primer, ipak će se malo sjaja pojaviti na nosu i bradi tijekom dana i potrebno ga je blotati.
Ja sam ovu podlogu ostavila za večernje prilike, kada mi je potrebno jače prekrivanje na licu, da bih imala čisto platno za malo dramatičniju šminku, a i nije baš za svakodnevno korištenje, barem ne na mom licu. Često se dogodi da imam neku novu aknu nakon njega, što mi nije problem s vremena na vrijeme, ako ga baš želim nositi, ali svakodnevnim korištenjem, ta mi se činjenica ni malo ne sviđa i ne želim te stvari na dnevnoj bazi.

Komedogenost bih navela kao najveći minus ove podloge, ali nekada moram kompenzirati, jer moja koža s njim zbilja djeluje kao fotošopirana, dugotrajan je na mom licu, uz sitne popravke, a prekrivanje je odlično sa laganim osječajem na licu.


Na fotografiji iznad, na licu je nijansa 030 u jednom tankom sloju i kako se vidi iz priloženog, odlično je prekrio moje pjegice i izjednačio kožu.


xoxo Nikolina



Nema komentara