ANEW - TRANSFORMING CLEANSING BALM

                               
Generalno, koristim samo uljane proizvode za uklanjanje šminke s lica. Brza i efikasna metoda, koja zahtijeva minimalan trud da se ukloni maskara, otope puderi i primeri, itd.

Za balzame ove vrste sam davno čula, oni se jako puno koriste u korejskoj kozmetici, a od poznatijih brendova, znam da The Body Shop ima izuzetno popularan balzam za skidanje šminke, sa kamilicom.

Avonovo Nutra Effects ulje za skidanje šminke jako volim i često koristim, tako da sam jedva dočekala da isprobam kako djeluje ovaj balzam.



Anew, transformirajući balzam je meni najprije osvojio srce svojim mirisom. Miriše na neki čaj od trava. Nisam sigurna kako ga opisati, uglavnom poput onih biljnih šampona, ali u mnogo blažoj verziji.

Teksturu bih opisala poput nekog melema ili poput balzama za usne. Krut, ali mekan i topi se u dodiru s kožom. Budući da u opisu proizvoda stoji da se balzam pretvara u ulje, ja sam očekivala da će on baš biti tekući kada ga umasiram u lice, ali ipak nije to baš tako kako sam mislila. I dalje ostaje balzamast na licu, s tim da se otopi tek dovoljno da se lako razvlači po licu i masira u trepavice.

Meni se za uklanjanje s lica najednostavnijom metodom pokazala mikrofiber krpica ili rukavica za lice. Koja ulazi u moje višegodišnje favorite i svakome preporučujem da si je nabavi.


Za jedno korištenje bit će vam dovoljna količina koja bi otprilike mogla stati u jednu čajnu žličicu, pa čak i manje. Ja volim da uzmem malo više jer je lakše za umasirati proizvod i ljepše se rasporedi po licu.

Uklanja šminku s lica, obrva i očiju vrlo brzo. Bolje reći otopi je. Sa maskarom ćete se morati potruditi minuticu više i dobro umasirati u proizvod dok ne osjetite da je sve uklonjeno i da su trepavice mekane.
Nakon toga ja uzimam rukavicu od mikrofibera, namočim je u toploj vodi i sve uklonim s lica. 
Nisam ni pokušavala da umivam balzam s lica samo rukama i vodom jer vjerujem da bi malo teže išlo, a i rukavica je metoda koju ja koristim u 99% slučaja za bilo što. 

Sve se skine lagano s lica, a lice ne ostaje masno, nego mekano i nahranjeno, a i trepavice se bolje drže kada uklanjamo šminku sa ovakvim tipom proizvoda.


Nakon uklanjanja šminke, nastavim dalje sa gelom za umivanje i ostatkom njege.

Preporučila bih balzam za bilo koji tip lica. Meni nije stvarao nikakav problem na licu, jer nisam osjetljiva na neki od sastojaka, a i jako kratko se koristi na licu, pa vjerujem da ne bi imao ni vremena da vam uzrokuje neki problem.

Sve u svemu, ja sam zadovoljan korisnik na nastavit ću da koristim ovaj balzam. Moram napomenuti da će biti baš zgodno za putovati s njim, za nadolazeće ljeto, jer je kompaktan, a i nema straha od razlijevanja po stvarima.


xoxo Nikolina


1 komentar