AFRODITA - CLEAN PHASE KOLEKCIJA


Već neko vrijeme redovno koristim Afroditine proizvode za njegu lica, što zbog testiranja, što zbog toga što mi jako odgovaraju ovi proizvodr. Malo sam po strani ostavila ptoizvode koje već koristim.

U ovom postu predstaviti ću Clean Phase liniju za čišćenje lica i to liniju namijenjenu za čišćenje suhe osjetljive kože.

Afrodita ima u ponudi i Clean Phase liniju namijenjenu masnoj i kombinovanoj koži, a većina proizvoda iz kolekcije odgovara svim tipovima kože.
Budući da sam imala čitavu vojsku proizvoda na raspolaganju, ja sam uvodila jedan po jedan proizvod na svakih par dana. Čisto zbog toga da vidim kako djeluje jedan, pa drugi, kako djeluju u kombinaciji, te hoće li mi neki izazvati reakciju na licu.

Svaki ću opisati u par kratkih rečenica, ali jedna zajednička stvar svima je miris. Identičan nije, varira od proizvoda do proizvoda, ali je svakako jako sličan, možda samo drugačijeg intenziteta. Opisala bih miris kao vrlo blag, kamiličast, ali ne kao čaj od kamilice, već njegov cvijet. Svjež i vrlo ugodan. Da se mene pita, ja bih napravila i gel za tuširanje i neku mazalicu za tijelo s ovim mirisom jer je za moje čulo njuha, fantastičan.

__________
AFRODITA - CLEAN PHASE, ODSTRANJIVAČ ŠMINKE S OČIJU

Dvofazne i uljaste odstranjivače šminke ja preferiram i koristim isključivo samo takve. Puno je lakše ukloniti maskaru, eyeliner itd. uljnim ili dvofaznim odstranjivačem, nego li trljati nježno okoloočno područje maramicama ili micelarnom. Ovaj iz Clean Phase linije je nježan i efikasan i to je sve što i treba biti. Prislonim natopljenu blazinicu na oko nekoliko sekundi i povučem sve sa šminkom.

Sviđa mi se što je uljna komponenta na pola sa tekućinom. Obično u ovakvim skidačima je dođe manje pa pred kraj proizvoda iste fali.
Proizvod ni malo ne ulazi oči, ne peče i ne iritira. Nećete dobiti onaj zamagljeni vid narednih deset minuta. Lagano se ispire i ne ostavlja masne tragove. Mislim da će biti odličan ako nosite kontaktne leće, jer je zbilja blag prema očima.
Ocjena pet. I moram dodati da je ovo jedini proizvod kod kojega ja ne osjetim nikakav miris, što ima dodatni plus.

__________
AFRODITA - CLEAN PHASE, GEL ZA ČIŠĆENJE LICA

Clean Phase gel koristim samo kada uklanjam šminku. Budući da se ne šminkam svaki dan, mislim da mi nije potreban na dnevnoj bazi.
Ja volim gelove koje mogu koristiti i na očima kada se umivam. Možda nije najbolja stvar koju radim, ali volim preći preko očiju kada uklanjam šminku. Na taj način sam koristila i ovaj i uopće nije zapeklo niti jednom.
Gel se lagano zapjeni, ali ne previše, lagano se ispire s lica sa ostatkom šminke. Moram reći da izvrsno uklanja ostatke šminke s lica, prilikom korištenja tonika nisam ostajala sa prljavom blazinicom od ostataka pudera.

Gel je prozirne i srednje guste teksture, također divnog i svježeg mirisa.
Poput cijele linije i gel je blag prema koži, meni nije isušivao kožu, ali malo me zateže koža nakon umivanja. Mene blago zateže i nakon umivanja običnom vodom, pa imajte i to na umu. To je sasvim normalno, a i nakon njega slijedi njega kože, pa nije strašno
Također preporuke, ako vam treba novi gel za umivanje.


__________
AFRODITA - CLEAN PHASE, KREMASTI PILING

Ako ste u potrazi za blagim, skoro pa svakodnevnim pilingom, onda će ovaj biti odličan odabir. Ako preferirate grublje pilinge sa krupnijom teksturom, onda nije za vas. Ja svakako koristim po potrebi, nekada grublji, nekada blaži piling. Piling je nešto što ja radim redovito i što bih savjetovala svima, ako žele vidljive promjene na koži puno brže, nego li uz njegu bez pilinga. Odaberite sebi da li vam više odgovara mehanički ili kemijski piling. Ja koristim i jedan i drugi, ali nemam favorita. Obje vrste su mi podjednako drage i koristim kako mi odgovara.

Sada da malo opišem Clean Phase piling. Kako mu sam naziv kaže, on je kremaste teksture, ali ne upija se u kožu. Zrnca koštice kajsije su sitna i nisu preabrazivna prema koži lica. Također zrnaca ima jako puno u proizvodu, što je veliki plus.

Ja umairavam piling prvo na suho, očišćeno lice minutu dvije, na T-zonu, zatim dodajem malo vode. te nastavim masirati još par minuta.
Uklanjam proizvod mikrofiber krpicom za lice, jer mi je tako lakše i brže uklonim sve.

Nakon upotrebe rezultati su odmah tu. Osjetna je razlika u teksturi kože, cirkulacije je bolja i samim tim što uklanjamo mrtve stanice kože, sve čime je njegujemo nakon ovoga, bolje djeluje i upija se brže.

Moj savjet je da, ako već niste, uvedete pilingiranje kože u svoju rutinu. Rezultatima ćete biti oduševljeni, a vaše kreme i serumi će djelovati daleko efikasnije.

__________
AFRODITA - CLEAN PHASE, MICELARNA PJENA

Moram reći da ja nisam u ljubavi sa bilo čime što nosi naziv micelarno na sebi, a pogotovo klasične micelarne otopine koje deklariraju kao jedini korak u čišćenju kože lica. Znači bez ispiranja, bez ičega. Obrišeš se micelarnom i legneš spavati. Ne!
Micelarnu, ako volite koristiti, umijte je s kože, ako to dosad niste radili, naravno.. Ne ostavljate je na licu isto tako kao što bi umili bilo kakav uljni odstranjivač, ona nije namjenjena da ostaje na licu.

Ova pjena je nešto drugo. Iako nosi naziv micelarna pjena, ona je čistač lica, kao i gel iznad, samo u formi pjene.
Nju koristim kada ne nosim šminku i ona je većinu vremena u upotrebi. Nisam je probavala kao skidač šminke. Meni ovaj način upotrebe pjene savršeno odgovara.

Rekoh iznad, kada sam pričala o gelu za umivanje, da me malo zateže, eh ovo je suprotnost. Nikakvo zatezanje ne osjetim, upravo suprotno, čak mi je koža i opuštenija i ne žurim da se mažem kremom kako bih suzbila taj osjećaj.
Brzo se uklanja s lica, ne morate se sto puta zaliti vodom da se sve skine.

Jedan od mojih favorita u ovoj liniji, definitivno. Preporučujem ga za svakodnevno umivanje, kada vam treba nešto blago, neisušujuće. Testirano i na mojim očima, naravno.

__________
AFRODITA - CLEAN PHASE, TONIK SOFT

Stigli smo do mog omiljenog proizvoda iz cijele linije, tonik.
Tonik je pomalo zaboravljen proizvod, a ja smatram da bi ga pod hitno trebalo popularizirati. To je meni omiljeni korak čišćenja lica, ujedno i posljednji. Njega nikada ne preskačem i koristim ga dva puta dnevno, pa čak i nakon umivanja običnom vodom ujutro.

Tonik vraća koži njegu ph vrijednost nakon umivanja i on uklanja ostatke proizvoda za čišćenje s lica. Osvježava i omekšava kožu i on je posljednji korak prije nanošenja njegujućih proizvoda na lice.

Ja tonike brzo trošim, najbrže od svih proizvoda. Uvijek ih koristim i na vratu, dekolteu, ramenima, vjerovatno je to razlog.

Ovaj mi se jako sviđa. Božanstveno miriše, osvježi me bolje nego samo umivanje lica. Omekša kožu lijepo, tako da nekada čak i sačekam prije nanošenja njege. Koristim ga i tijekom dana, npr. ako se planiram uvečer našminkati, obavezno tonik, zatim primer i ostalo.

Bit će savršen za suho  i osjetljivo lice, a ja ću ga sigurno opet kupiti nakon što ga potrošim.

__________
AFRODITA - CLEAN PHASE, MLIJEKO ZA ČIŠĆENJE SOFT

Mlađa populacija je već zaboravila za nekada jako popularna mlijeka za čišćenje lica i uklanjanje šminke. Ja sam redovito kod svoje mame viđala mlijeko za čišćenje u ormariću.

Moram priznati da je ovo prvi put da koristim ovakav proizvod i da sam se ugodno iznenadila kako temeljito uklanja šminku s lica. Ja ga koristim samo za uklanjanje šminke s lica, nisam probala na očima.
Suha koža će ga obožavati. Nekada ga koristm čak i umjesto tonika, kada mi treba dodatna doza hidratacije.

Miriše mi najbolje od svih navedenih proizvoda. Tekstura je lagana i tekuća, ali nije previše vodenasta, kao neki tečniji serum, rekla bih.

Od mene idu pohvale za ovo mlijeko.




P.S. Ažurirat ću post sa fotografijama sastava proizvoda, to sam zaboravila pri fotografiranju.


xoxo Nikolina


Nema komentara