MALO SUNCE - ULJNI SERUM I TONIK ZA LICE OD SMILJA


Danas sam sebi dala zadatak da napišem nešto o ovim divnim proizvodima. Radi se o ulju i toniku za lice cvijeta koji nikada ne vene - smilje.
Moje stiže ravno iz Hercegovine, od brenda Malo Sunce.

Budući da je ulje od smilja došlo na velika vrata zadnjih dvije ili više godina, ja vidim i iz kojeg razloga ga sve više i više ljudi upotrebljava za njegu kože.

Koristim ove proizvode par mjeseci već i zbilja imam divna iskustva kada je u pitanju njega lica s ovim uljem.

Prvo malo općenito o ulju smilja.


Smilje je biljka koja raste pretežno u mediteranskom području. Od davnina je bila u službi zdravlja, a ulje smilja se koristilo za široki spektar tegoba i poboljšanja zdravstvenog stanja.
Ulje od smilja ima antibakterijska, antigljivična i protuupalna svojstva, pa se tako korisri za liječenje rana, opeklina, zdravlja srca, alergija, kod respiratornih i probavnih problema, nadutosti, za brže zarastanje rana i još mnogo toga.

Ulje od smilja će biti od velike pomoći koži sklonoj aknama, upravo zbog antibakterijskih i antiseptičkih svojstava, te brže obnavlja kožu u slučaju da ste gnjavili lice svojim noktima.

Također će biti koristan kod osipa na koži i u slučaju iritacija uzrokovanih raznim faktorima.

Pozitivna stvar kod ulja od smilja je ta da odgovara svakom tipu kože, svakoj starosnoj dobi.
Poboljšava regenerativna svojstva kože, upija se u duboke slijeve kože i ostavlja svježu i elastičnu kožu.

Savjetuje se i kod novonastalih strija jer ih vidno ublažava, a kako je dobro za elastičnost, nastanak novih strija smanjuje na minimum.


Moja iskustva sa uljem smilja su ništa drugo niego pozitivna. Koristim ga par mjeseci, samo za lice i pomogao mi je u liječenju akni prouzrokovanih stresom. Ožiljci od akni brže blijede i cijeli proces traje kraće nego što bi one same od sebe prošle, da ne govorim o tome kada upropastim lice kopajući po tim istima aknama, a moje su bile bolne potkožne.

Nedavna dijagnostika kože lica je pokazala da mi je koža u odličnom stanju, nimalo dehidrirana i suh, kao i njena elastičnost, koja je također u vrlo visokim postotcima. Na pitanje što radim s lica, prvo što kažem je ulje od smilja.


Ulje je teksturom vrlo lagano, nije pregusto, niti prerijetko. Brzo se upija u kožu, ali ostavlja lagani sjajni sloj na licu, kojeg ni u kojem slučaju ne bih nazvala masnim. Izgleda kao zdrava, sjajna koža.
Ja nanosim četiri kapi na vlažno lice od umivanja i time pokrijem cijelo lice. Nanosim ga također na okoloočno područje, trepavice i usne.

Često sam ga znala nakapati u masku za kosu prije pranja, a i znag ga koristiti kao primer prije šminkanja. Jer meni su ulja uvijek primer.

Miris ovog ulja je intenzivan, što bi se dalo i očekivati od jednog ovakvog ulja. Ali ja smatram da je miris vrlo umirujući i nimalo zagušljiv.

Valja napomenuti da ovo nije čisto eterično ulje smilja, nego uljni serum i uz njega se nalazi i ulje jojobe na prvom mjestu, ulje kajsije, ulje noćurka, ulje pajeg trna, arganovo ulje, ekstrakt ružmarina i suncokretovo ulje.
Moram priznati, zadivljujući sastav.



Tonik od smilja je nešto što koristim više puta na dan. Ne samo nakon čišćenja lica, nego i za setovanje šminke, za osvježenje tijekom dana, a posebno će biti dobar za vrijeme proljetnih alergija, kada nosam sa sobom uvijek neke prskalice za lice, kako bih malo došla sebi. Jer se grebem i češem po licu cijeli dan. Nadam se da će malo ublažiti ružne simptome alegije.

Dalje, ovaj tonik sadrži, kako ulje od smilja, tako se na prvom mjestu nalazi hidrolat smilja, koji je odličan za osvježavanje kože, tako ga možete naprskati i tijekom dana jer je prirodni antiseptik.
Budući da sadrži još neka ulja, ja bih ga od srca preporučila suhoj koži lica.


Miris mu je sličan uljnom serumu, ali dosta blaži. Može se koristiti i za treturanje otečenih podočnjaka, tako da tonik obilno nanesete na blazinice i ostavite oko 15 minuta na očima. Za dodatno osvježenje, savjetujem ga prije toga ohladiti u frižideru. Godit će vam, obećajem.

Ja ga najčešće koristim nakon čišćenja lica i prije šminkanja, kao i nakon šminkanja. A budući da sadrži glicerin, šminka će se lijepo zalijepiti za kožu.

Pored ulja i hodrolata od smilja, u sastavu se nalazi i glicerin, što sam već spomenula, umirujući pantenol, ulje geranija i ulje ružinog drveta.


Sve proizvode možete naći KLIKOM OVDJE.


xoxo Nikolina

1 komentar

  1. Molim Vas kontakt osobe koja je napisala clanak iznad o Malom Suncu

    OdgovoriIzbriši