L'OREAL - SMOOTH SUGARS, GLOW SCRUB



Nedavno sam bila u potrazi za nešto grubljim pilingom, budući da mi je sve što sam imala bilo blago, a dermatitisi su ostavili baš lijepe, isperutane tragove na koži, koje ništa ne uklanja.
Koristeći enzimsku masku, baš sam dodatno pokrenula taj proces ljuštenja kože, pa je za moj pojam, kada je u pitanju moje lice, to izgledalo užasno. Niti se možeš našminkati, niti dovoljno hidratizirati, a koža lica zateže, kao za broj manja.



Veselilo me kada sam vidjela da je L'oreal izbacio ove pilinge, a još sam se više obradovala kada sam vidjela da su stigli i na naše police.
Ove šećerne pilinge sam viđala puno na stranicama sa korejskom preparativom, a nekako mi se čini da je L'oreal u zadnje vrijeme inspiriran korejskim skin care-om, što se meni sviđa.

Iako mi se cijena učinila velikom za teglicu šećera, moram priznati da sam bila u krivu. Ova teglica sadrži puno više od šećera. Bogata je njegujućim uljima, koji instantno nakon upotrebe omekšaju i osvježe lice. S tim da vam jako malo proizvoda treba za jednu upotrebu, pa će vam vrlo vjerovatno potrajati par mjeseci. Sve zavisi koliko često ga koristite.
Na slikama dolje je piling bio slikan nakon četvrte upotrebe, pa se možete orjentirati koliko vam ga zapravo malo treba.

L'oreal u ponudi ima tri varijante ovih šećernih pilinga, a ja sam, vjerujem, kupila ovu najgrublju varijanu.

Koristi se tako da na vlažno lice utrljavate piling, sve dok se zrnca šećera ne istope. Ja sam buntovnik, pa to ne radim jer mi umanji efekat pilinga. Umjesto toga, na suho lice umasiram piling, fokusirajući se na mjesta gdje mi je najpotrebnije, nos, brada i suhi dijelovi. Zatim dodam malo vode i onda umasiram dok se ne istopi šećer, pa i nešto duže, da bi se upila sva ta ulja iz proizvoda. Također će dobro ukloniti i mrtvu kožu s usana, jer je namijenjen i za korištenje na usnama.



Efekat je trenutačan. Nakon ispiranja ostajete sa super mekanim i nahranjenim licem. Piling je zaista puno grublji kada se nanosi na suho lice, pa oprez s tim, pogotovo ako imate akne ili oštećenu kožu.

Za sve vrijeme nisam imala nikakve reakcije na koži, osim nakon korištenja, gdje se crvenim kada malo jače pritisnem, što prođe već kroz nekih sat vremena.


Sastav je relativno dobar, koliko sam uspjela izanalizirati sve i izguglati. Jedini iritans je dodan miris, ali je na kraju popisa, ostalo je sve individualno.
Meni može zasmetati jedino kokosovo ulje, jer sam primjetila da na mom licu izaziva potkožne bolne akne

U visokim postotcima, naći ćete ulje koštica grožđa i monoi ulje, također sadrži prah acai bobica.


Ja sam poprilično zadovoljna pilingom i ima moje preporuke. Budući da ja volim grublje pilinge, ovaj se pokazao kao baš dobar i meni odgovara. Možda probobam i ostala dva, ali sam zasad zadovoljna odabirom.

Ono što obećava to i radi. Zaista ostavlja kožu nahranjenom i sjajnom, uklanja mrtvu kožu, a minerali u sastavu i čiste kožu.

Dosad sam ga koristila dva puta tjedno, a nastaviti ću po potrebi.

.
Jeste li probali jedan od novih L'oreal šećernih pilinga? Kako su se vama pokazali?


xoxo Nikolina

Nema komentara