KOZMETIKA AFRODITA - PUTOVANJE I PREDSTAVLJANJE NOVITETA


Kako u ovakvim trenutcima poželim da sam vloger i da svoje riječi i utiske prenesem na video. Toliko toga imam napisati, a ne želim da se ovaj post pretvori u roman od dvadeset pet stranica. Također sam smanjila broj fotografija pa ostavila ono najbitnije.
Odličnu hranu, interijer hotela i živopisnu arhitekturu Rogaške Slatine sam u ovom slučaju ostavila za svoj privatni instagram profil.


Ako me pratite na instagramu ili moje kolegice blogerice, mogli ste možda uočiti da je jedna grupa blogera i novinara dobila Afroditin poziv, da im se pridružimo na Danima otvorenih vrata u njihovoj matičnoj kući u Rogaškoj Slatini (Slovenija).

Ja sam bez puno razmišljanja spakirala se i otišla na put od tri dana, koja su se pokazala kao svijetlom točkom početka ove godine. Ako mene pitate, 2018. je meni počela jako dobro, a blogerski svijet se jako lijepo počeo razvijati i kod nas.


Dva kombija sa super ekipom i našim presimpatičnim organizatorima puta Lejlom, Almirom i Samirom, su krenula putem Rogaške Slatine u petak u osam ujutro, Putem smo stajali po ostele djevojke, pili kavicu, svratili u brzinski shopping i generalno nam nije nedostajalo odlične zabave. 

Po dolasku u hotel, svi smo dočekani srdačno i prijatno. Ugodno smo se smjestili u svoje hotelske sobe, hotela Grand, koji je moram priznati najljepši u kojega sam dosad kročila.

Večer je započela upoznavanjem sa timom Afrodita kozmetike u restoranu Sonce, a tim čine Mišela, Judita, Ivo, Nina i Adnan. Oprostite ako sam nekoga izostavila.

Restoran Sonce nas je počastio svojom preukusnom hranom, a u pamćenju će mi ostati zauvijek juha od medvjeđeg luka i penne s tartufima.


Jutro je brzo svanulo u Rogaškoj, kažem brzo jer smo Teky i ja blebetale do tri ujutro. Poslije doručka i malo fotografiranja, zaputili smo se u srce Afrodita kozmetike. Prekrasna gospođa Judita nam je održala predstavljanje o kozmetici Afrodita, malo nas je uputila u sastojke koje koristi Afrodita kozmetika. Jeste li znali da kozmetika Afrodita u svom sastavu ima 96% prirodnih sastojaka, većina njihovih proizvoda nosi oznaku Vegan, osim proizvoda koje koriste pčelinji vosak, poput njihove čuvene marmelade za tijelo. 

Afrodita Cosmetics je podijeljena na drogerijske i professional proizvode, koje možete naći i kupiti u salonima koji koriste iste, a odnedavno ih možete i naručiti putem njihovog web shopa, KLIK OVDJE


Prateći trendove, Afrodita je u posljednje vrijeme predstavila puno novih i zanimljivih kolekcija, proizvoda, mirisnih proizvoda za tuširanje, koje ste vjerujem i sami uočili na policama, pa i isprobali. 

Nama su predstavljene dvije linije proizvoda za njegu lica. 
Kolekcija Clean Phase, jer svaka uspješna njega lica započinje čišćenjem kože. Polako uvodim Clean Phase proizvode u svoju rutinu njege lica, proizvod po proizvod, kako bi ih kvalitetno istestirala i predstavila na blogu, pa ćemo o tome kroz jedan izvjesni vremenski rok.


Mene je posebno zainteresirala Hydra Patch linija za njegu kože namijenjene starosnoj dobi 25+, kao i Clean Phase i Hydra Patch će također dobiti detaljnu recenziju nakon testiranja.


Naravno, blogerice su iskoristile priliku za okidanje par miliona fotografija, a kako i ne bi kad ova dvorana ima najbolje osvjetljenje ikad.

Testirali smo i našu kožu, pa smo tako mogli vidjeti izbliza našu kožu, otkrivali smo svoj tip kože lica, hidrataciju, elastičnost kože, te dobili na licu mjesta par savjeta.


Tatjana, me, AdinaErna



Tea 

 s lijeve na desnu stranu: Mišela (Afrodita), Jasmina (Makeup Arena), Dinka (Ladies In)AntonijaTatjanaTeaJudita (Afrodita), Olivera Dodig (Putevi Zdravlja)

Lejla (ABS grupa), Milica (Azra), Ivana (Be Bold and Brave), Adina (Nuclear Glitter)Jelena (Ljepota i Zdravlje), Živana (Gracija), Nina (Afrodita), Erna (Diva is Back).


Nakon posjete njihovoj trgovini, uslijedio je ručak, neizbježno fotografiranje ispred hotela, te posjeta Beauty Centru Afrodita. Sat vremena opuštajućih tretmana i masaža. Cjelokupan ambijent, miris kozmetike, sve to doprinosi da se osjećamo, jednom rječju, kao Afrodita.



Za sve fotografije iznad ovog teksta, zaslužan je Matic Javornik, ispod su moje fotografije.


Zaključak: Puno iskustva je stalo u tri dana, mnogo novih poznanstava, druženja, smijeha i razgovora. Nova saznanja o kozmetici. Shvatiti koliko je te hobi odveo daleko, neprocjenjivo.







Za kraj, hvala AFroditi koja nas je ugostila, pazila i mazila, našoj Lejli, Amiru i Samiru, s njima nam smijeha nije manjkalo.


Nema komentara