Ono što me u potpunosti osvojilo #3

Došlo je vrijeme za nove ljepote koje su me u potpunosti osvojile, ukoliko ste propustili prošli post na istu temu, ostavljam link na kojem možete pročitati nešto više o tome
 

Nažalost, u ovom mjesecu me uhvatila bolest. 10tak dana nisam uopće mogla o sebi, grlo, nos , glava totalni raspad sistema. Moram priznati da mi je najviše kao lijek pomogla mješavina đumbira, limuna  i meda. Primjenjivala sam ga na više načina, od pravljenja toplih napitaka do uzimanja na kašikicu tijekom dana. U svakom slučaju meni se pokazao kao odličan lijek, te svakako preporučujem svima

 
Moram primjetiti kako se u ovome u zadnjem postu našlo dosta hrane, no , šta ću kada sam je napokon zavolila. Svaki mjesec uživam u jogurtu, sa različitim kombinacijama, te rižinim kolutićima (ali samo slani) , no ovaj mjesec sam otkrila i super Brownie , njam, njam :) Uz to, kupila sam si i novi mali rokovnik koji je najslađi na svijetu...


Moj dragi zna šta me veseli , pa me tako jedan dan obradovao sa čajevima. Pai Mu Tan, moj najdraži bijeli čaj , sada sam ga dobila i u kombinaciji sa mangom koji je meni odličan, dok je dragom odvratan. No, o ukusima se ne raspravlja :)
 


Home made healthy keksići by HannahM, uopće nisu teški za napraviti, po meni su ukusni te možete sami prilagođavati recept i dodavati šta vam je po volji. 


Maybelline elixir sjajila u nijansi 105 Petal Plush(lijevo), te 720 Nude illusion (desno), od kako sam ih kupila ne skidam ih sa usana. Konstanto su u upotrebi jer su jednostavno savršeni.
 


Avon gel finiš lak, mogli ste primjetiti i u prošlom postu koliko ih volim, no sada je u pitanju samo druga nijansa...
 


Opet hrana... Ujutru, kada se žurim da stignem na predavanja, te nemam vremena spraviti svoje kombinacije sa jogurtom najdraži mi sjedne tradicionalno, njemačko pecivo koje je uvijek toplo i savršeno slano, baš kako ja volim :)
 


Golden Rose velvet matte ruž u nijansi 04, kupila ga još na ljeto, no tek sada počela intezivno koristiti i očarana sam. Kako izgleda na meni možete vidjeti na sljedećoj fotografiji.
 


Nijansa naravno ovisi o vašoj prirodnoj boji usana, kod mene dosta crvene, pa morate računati i na to.
 


Opet, njemačko tradicionalno usputno jelo :) Moram priznati da se u zadnje vrijeme sve više prilagođavam njemačkoj hrani, koja je po mom mišljenju teža već što sam navikla .
 


Balea peeling za tijelo, ugodno iznenađena. Za svoju cijenu obavlja pristojan posao, još uz to ima lijep miris, koji se istina brzo izgubi, no barem je tijekiom tuširanja ugodnog mirisa.


Mogli ste primjetiti da osim beauty stvari , volim i prirodu... ona je nešto što me istinski očarava, iz dana u dan , na različite načine... Jedna od mojih fotografija koja mnogo toga govori... treba samo otvoriti misli i oči, i iščitati što nam priroda želi reći...
 


Essie lak u nijansi "Carry on", iako nisam oduševljena teksturom i četkicoma istog - nijansa mi je predivna, nedefinirano spoj tamnih tonova ...
 

 
Soap & Glory Clean On Me gel za tuširanje , odličnog mirisa, iako ne moze nadmašiti Dove tuširalice jako je ugodna i lijepog mirisa...
 
 
 
To bi bili svi proizvodi koji su me u potpunosti oduševili u posljednje vrijeme.
Nadam se da vam se sviđa ovaj oblik posta ili ako vam se ne sviđa, slobodno se izjasnite u komentarima pa ćemo nešto poraditi na novim idejama :)
 
Hvala vam na čitanju,
pozdravček od Tanje :?

Broj komentara: 16

  1. Jako volim ovakve postove :)
    Kako se prave ovi keksići na 4. slici, deluju jako ukusno?
    Sandra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se ovakvi postovi sviđaju :) evo stavit ću ti link baš od HannahM , pa možeš kod nje sve fino pogledati kako napraviti :) https://www.youtube.com/watch?v=dxvFck5LBkU&list=UU2Ex6mz9I0DS92uVoW6pfSg

      Izbriši
  2. Maybelline elixir sjajila me podsjećaju na nove Dior fluid stickove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni po izgledu, no još nisam probala Diorove, pa ne znam kakvu su što se tiče sadržaja unutar ambalaže :)

      Izbriši
  3. Ja sam si bas juce napravila najdrazi immunity booster i to upravo od meda, limuna i djumbira, odlicna stvar! Lakici su krasni, posebno Essie :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel ti sebi praviš količniski više od jednom ili samo za jedan dan? Čula sam da zbog svojstava đumbira treba držati u staklenim posudama i da ne smije imati doticaj sa željeznim ičim... i da kao ne valja da stoji više dana... a meni nekad bude mrsko svaki dan pravit, pa znam napravit i za više dana...ali ne znam je li to ispravno...

      Izbriši
  4. Kosa ti je predivna!!!!!!!!!!!!!! Sviđaju mi se i favoriti! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fini favoriti, volim i ja čajeve, iako više volim kavu...no lijep čaj će me također razveseliti :D i odlična mi je ta nijansa essie laka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nijansa je super ali ne volim nikako kistić i konzistenciju laka :/

      Izbriši
  6. Meni su super ovakvi postovi, sto se mene tice, mozes i cesce. Jos nisam pravila te HannaM keksice, ali budem uskoro, nabavila sam onaj pire od jabuka. :-) I kod mene se sa jeseni krene piti djumbir, ja ga pijem u caju uz limun. A zavidim za te bijele cajeve, znas vec da to kod nas ovdje nista nema. :-( Hocu i ja u Deutschland, sutra bih odselila, samo cekam priliku. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) Čim budeš napravila keksiće, šalji sliku da vidim kako je tebi uspjelo... a što se tiče bijelih čajeva, probaj pronaći u apoteci (u dm-u ima samo u kombinaciji sa brusnicom, ali meni nije to to,probala sam i njega, al' nije čemu da ti pravo kažem...) Nadam se da će ti se prilika stvoriti , jer neće ti sigurno biti ružno :)))

      Izbriši
  7. Ruž ti odlično stoji ! :-) I meni se sviđaju ovi postovi :-*

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasan post a ruž je kao stvaoren za tebe.

    OdgovoriIzbriši