NEW IN #5


Iako sam u zadnjem New In postu rekla da nemam namjeru vise kupovati , neke stvarcice su se ipak tu nasle i kupile, a nesto toga sam i dobila na poklon. Tako da, nemojte me osudjivati :) 
Ovaj put cu vam sve to prikazati u video izdanju, a u komentarima se izjasnite sta zelite prvo detaljnije gledati/citati pa cu se usmjeriti na taj proizvod pri sljedecoj recenziji :) 

Hvala na gledanju, 
xOxO Tanja :*

S obzirom da se na nekim mobitelima ne moze ucitati video, evo na ovom linku  mozete pogledati video :)



             

Broj komentara: 9

  1. Uh, koliko stvarcica! :D Mene zanima batiste, da li ostavlja tragove? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne ostavlja , ovaj je bas namijenjen za tamnu kosu i ja ga koristim vec duuuugo i nema mu zamjene , najbolji je :)

      Izbriši
  2. Bas veseo nacin prikazivanja proizvoda,mnogo mi se svidja ;) Dobrodosla u svijet vlogginga <3
    www.manianas.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene zanimaju gliss kur tretmani u tubici, djelovanje i usporedba ova tri :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakav je Tea Tree skin clearing sredstvo? :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam zadovoljna :/ imam osjećaj kao da nista ne očisti

      Izbriši
    2. Eh steta, bas sam planirala da kupim, ali razmislicu sad. :) Hvala. :) P.S. Super si :D

      Izbriši