GOLDEN ROSE - SOFT&MATTE, CREAMY LIP COLOR



O da li je moguće da Golden Rose izbaci liniju ruževa boljih od svojih slavnik matića! Recenzija OVDJE i još jedna OVDJE. Da li su Soft & Matte bolji od Longstay ruževa, je individualna stvar. Osobno, više sam se zasitila suhih ruževa, iako su Longstay ruževi daleko od neudobnih i presuhih, kako god, formula Soft & Matte ruževa je meni omiljena među ruževima i nakon par dana konstantnog nošenja, odmah se bacam na hvalospjeve.



Za početak sam uzela dva, razmišljala sam da li da ih uzmem još, zbog ljepote ovog posta, onda sam odlučila da sačekaju dok ih isprobam i sada definitivno želim još koju nijansu. Iako, realni budimo, nosati ću 102 od jutra do sutra. Crveni ruž mi je prvi izbor kada trebam biti prisutna prilikom svečanijih događanja, jer sve manje oči šminkam, ne znam zašto. Dakako, nijansa me oborila s nogu, pa sam ga bez razmišljanja morala imati, pa se stoga odličim za samo dvije nijanse koje su mi prve zapele za oko.

Krećem od osnovnog, što ove ruževe izdvaja između more ostalih, a to je tekstura i formula. Ne pamtim da sam ikada nosala udobniji ruž na usnama, a da je mat, pa čak i ruževe u stiku. Prilikom nanošenja tekstura mu je nešto između pjenastog i kremastog.

Formula se na usnama suši i fiksira kroz nekih desetak minuta. Fiksira se u neku baršunastu mat završnicu, ali i dalje ostaje kremast.
Trajnost je jako dobra, čak i za svijetlu 102 nijansu. Ako ne jedem, tu je čak četiri sata. Crveni sam nosala samo u kućnim uvjetima i on dakako ima bolju trajnost od nude nijanse, kao što i ostavlja lagani stain, pa i kada se malo obriše s usana, još uvijek imate jaku boju.


Miriše slatkasto i vanilasto i čokoladno. Meni je miris ok, dok se mojoj sestri već ne sviđa, ali dobra vijest je da brzo izhlapi i ne osjeti se prilikom nošenja.

Inače ne volim opisivati ambalažu, osim ako nije nešto specijalno, jer sve vidite na fotkama, ali ova mi je divna divna. Matirana ambalaža sa rose gold čepom i čak mi se čini da su popravili kvalitetu tiska na ambalaži, jer sa Longstay ruževa, dosta slovaca fali.

Ako volite taj mat izgled na usnama, a imate problem sa suhoćom usana, toplo preporučam ove, jer osim što su  jako lagani i ugodni, njeguju usne zbog dodatka jojobinog i ulja avokada.

Pigmentacija je odlična, ravnomjerno se nanose, a test su mi uvijek nude nijanse, koje često znaju biti mrljave i ne nanositi se ravnomjerno. Ovdje to nije slučaj.


Aplikator je spužvasti i ravan poput špatulice. Nanosi ruž precizno, ali sa jačim nijansama ipak savjetujem olovku, čisto zbog lakšeg nanošenja, ruž neće curiti i razljevati se sa strane.

Ruževi koštaju oko 6 do 10 KM, ovisno o prodajnom mjestu, a dobijete 5,5ml.


lijevo:114, desno:102

__________
102

102 je svijetla, većinom neutralnog podtona, ali sa dodatkom breskvastog. Nijansa koja će definitivno na svakome izgledati dugačije i povući drugačiji ton. Neka vas ne zavara swatch, jer na usnama se nanosi svjetlije nego kada ga swatchate. Ne mijenja nijansu prilikom sušenja, što ja jako mrzim kod nudaća u fotmi tekućih ruževa. Najgore mi je kada stavim divnu svijetlu nijansu ruža, a ona postane smeđa ili dosta tamnija.


__________
114

Mislim da nijansa 114 ne može ostaviti ravnodušnim nikoga, pa čak i ako niste tip od krv crvenih usana. 114-ka zrači. Opisala bih je kao crvenu koja stoji svima, neutralna, ali s malo plavog podtona. Niti presvijetla, niti pretamna. Kada ga nanesete, iako boja blješti, ovaj ruž ima u sebi i neku dubinu. Jako je teško opisati ono što mi je u glavi. Uglavnom, sve GR crvene i one Longstay i ove Soft&Matte su pun pogodak, ako mene pitate.



XOXO Nikolina

2 komentara

  1. Jao, pa sada moram da uzmem i tu crvenu nijansu. Delim mišljenje sa tobom u vezi sa svim karakteristikama koje si napisala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači da nismo pisale onaj dan, vjeruj da ih vjerovatno nikada ne bih ni kupila. Ovo je perfektan ruž po svim stavkama, barem za mene, a ovaj crveniii, prekrasan

      Izbriši