Inglot - Under Makeup Base


Jedan od proizvoda koje sam ugrabila pred kraj prošle godine, na sniženju, je Inglot - Under Makeup Base.
Prethodno sam pri jednoj kupovini dobila tester ove baze, koja mi se jako svidjela, pa sam odlučila uzeti i full size pakovanje. Kada sam vidjela da je snižen 50% nije mi bilo druge nego da uhvatim priliku, koja mi se pruža.
Zapravo, ovo je prva baza koju sam probala, s kojom mi makeup na licu stoji znatno duže vremena svjež i nepromijenjen. Imala sam nekoliko baza, čija je primarna svrha da ispuni pore i zagladi lice prije šminkanja, ali ne i da dodatno produži vijek trajanja šminke, tj. podloge.
Prvo malo generalno o proizvodu.
Proizvod dolazi u prozirnoj tubici od mekane plastike iz koje se lako dozira potrebna količina za šminkanje. Plus je što jasno vidite koliko vam je proizvoda ostalo unutra.
Budući da je za cijelo lice potrebna količina, veličine zrna graška, vjerujem da će vam trajati jako dugo.

Sadržaj ove tubice je guste, gelaste teksture. Proziran je i nema nikakav miris. Jako jednostavno izgleda, a daje jako dobre rezultate pri korištenju.
Kada ga krenete mazati na lice, savjetujem vam da to činite utapkavajući ga i na taj način ćete popuniti pore i zagladiti lice.

Ovaj primer će vam ostaviti jedan klizavi film na licu. To će stvoriti barijeru između kože i podloge, te neće dati puno podlozi da se upije u kožu, a to znači da vam i same podloge treba dosta manje nego uobičajeno.
Preko primera, podloga se lagano i ravnomjerno razmazuje.

Proizvod meni matira lice, a vjerujem da bi dobar bio za masnu kožu lica, za svaki slučaj, tražite testere i probajte.


Budući da je ovaj primer, po sastavu čisti silikon, savjetujem vam da pomno birate i podloge koje ćete koristiti uz njega. Ne bi bilo dobro da koristite podloge na uljanoj bazi, jer nećete ništa postići time i samo ćete postići umrljan izgled lica.

Osobno, koristim ovaj primer samo za večernje izlaske ili u posebnom prilikama, kada mi šminka treba da traje od ''jutra do sutra''. Novogodišnje slavlje mu je bio pravi test, pa vam sa sigurnošću mogu potvrditi da mi je šminka bila ista kakva je bila kao i kada sam je nanijela.

Primer je malo težak na licu, s tim se i osjeti kada ga nanesete, ali meni to nešto posebno ne smeta. Ne koristim ga svakodnevno da bi mi začepio pore i uzrokovao gadosti na licu.

Ja prije nanošenja primera, posebno ispod ovoga, nanosim hidratantnu kremu. Opet napominjem i sastav kreme, bilo bi dobro da i krema, koju nanosite ispod, nije na uljnoj osnovi. Ako već nanosite kremu ispod njega ili bilo kojeg drugog silikonskog primera, nanestite je nešto prije šminkanja, da bi imali dovoljno vremena da se krema upije, a sav višak kreme obrišite micelarnom ili tonikom.


Na slici gore vidite količinu potrebnu za cijelo lice. Na trenutak će vam se učiniti da je potrebno više, kao i meni, ali definitivno nije. Veća količina primera se počinje mrviti sa lica prilikom nanošenja tekućeg pudera. Znam to po sebi. Na početku sam stalno nanosila veću količinu, nego li je bilo potrebno i bilo mi je baš čudno kako mi sada primer nije dobar, a bio je kada sam koristila tester. Poslije sam se malo navikla i naučila ga dozirati prema svojim potrebama.

Proizvod sadrži 30ml. Ja sam ga platila 30 KM, dok je trajalo sniženje u cijelom shopping centru.

Koristite li baze pri šminkanju? Ako da, koja vam je najbolja koju ste probali?

Hvala vam na čitanju. Nikolina

Broj komentara: 8

  1. Meni se samo ne sviđa što ima silikon, ali bas kao sto kazes kada mi je potrebno da sminka traje bas druuugo onda bez takvih primera i ne mogu :) trenutno za svakodnevnu upotrebu koristim MF i zadovoljna sam :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Manje-vise svi primeri su silikonski, kao i dosta krema. Meni ne smeta, ali nije za stalno. Ja za svaki dan koristim Nivea kremu, makeup starter. Iako ne volim Niveu, ona mi odgovara.

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim ovako jednostavna pakovanja, tako da si napisala i da valja i da ne valja, ja bih ga verovatno kupila :/ Ćini mi se da je dobar i baciću pogled na njega kada potošim Catrice prajmer. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah. Bilo je te tesko nagovoriti. E, a poslije catrice i bilo koje drogerijske baze, ovo je jedan sasvim drugi dozivljaj.

      Izbriši
  4. Mene zanima u kombinaciji s kojim puderom ga nosis ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene su svi puderi nekako na vodenoj i silikonskoj bazi, to znaci da ga koristim sa svim puderima koje imam. Izbjegavam ga koristiti sa teskim puderima, tipa Illamasqua Rich, Rimmel Stay Matte i sl. Konkretno, najdraza kombinacija mi je sa Kryolan Camouflage fluid, on je lagan, te sa Bourjois Healthy mix, s tim da ako mi treba dodatno prekrivanje, umjesto kamenog pudera, nanesem lagano, tanki sloj mineralne podloge preko. Evo, to je neka moja kombinacija

      Izbriši
  5. ja kako kad koristim baze, kad znam da ću po čitav dan biti vani onda ju koristim. Imam dvije od MUA i ok su, zaglade fino kožu i malo produže šminku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih imam mali milijun. Prvu sam imala od artdecoa, prije neke tri godine. Tad sam se navukla na njih u kupovala ih nemilice. Sad sam prestala, al ipak mi je to jedan od drazih komada sminke, makar se ne vidi. Sljedeci cu uzeti illamasqua hydra veil....

      Izbriši