BIOLAGE | VolumeBloom | šampon i regenerator


Iako nisam mislila da ću svoj zeleni L'oreal šampon  (kojeg hvalim već toliko vremena) ostaviti sa strane, ali eto, desilo se i to.
Naime, prije nekog vremena, vidjela sam ovaj Biolage Volumen paket na popustu i jednostavno nisam mogla odoliti, a da ne probam, jer sam čula samo riječi hvale za njih.


Regenerator dolazi u tubi, u količini od 200 ml. te zasebnu cijenu vam ne mogu reći, jer sam ja kupila u paketu, no OVDJE možete pogledati cijelu ponudu koju imaju na raspolaganju, te vidjeti i cijene.


Kao i svaki regenerator, gušći je, te jako lijepo miriše. Otvor kroz koji proizvod izlazi je po mom mišljenju optimalan, jer se može kontrolirati količina koja se želi dobiti.
Tuba je relativno mekana, tako da mogu biti sigurna da ću uspjeti do zadnje kapi sve potrošiti. 


Ako vam šta sastav znači, naveden je na prethodnoj slici. Ja vam ga ne znam proučiti, kao i inače, ali mogu samo reći da mi se jako sviđa. Ne masti kosu, ne otežava je , i kosa zaista ima nevjerovatan volumen. 


Šampon dolazi u nešto malo većoj količini od 250 ml, ali bočica sama po sebi izgleda manje, i zanimljivog je oblika. Nešto što do sada još nisam vidjela.


Otvor je također optimalan, te se količina može bez problema kontrolirati. Sami šampon je biserno-bijele boje, te je dovoljna manja količina za cijelo vlasište. Po meni ima neki neutralno-puderasti miris.


Sastav šampona je naveden iznad, te jedino što znam sa ambalaže pročitati jest da je bez parabena :D 


Nakon ovih tehničkih informacija, došlo je i vrijeme da napišem svoje iskustvo i zadovoljstvo ovim proizvodima. Ne znam koji proizvod bolje djeluje, ali oba zaista utječu na volumen kose. Moja kosa je inače duga, ravna i teška i nema tog prozvoda koji će nju podići. No, nakon korištenja ovih proizvoda, nada se stvorila, jer oni taj posao odlično obave.

Ono što mi se najviše sviđa je da efekt većeg volumena ne traje samo nakon što se kosa osuši, nego traje i drugi dan.
Kao dva minusa navest ću eventualno isušivanje vrhova kose dugoročnim korištenjem, te sama cijena. Ja sam ovaj paket, zajedno , na sniženju platila negdje oko 23€ .

Vjerujem da je šampon glavni igrač ove priče, tako da ću u buduće sigurno nastaviti kupovati ovaj šampon, dok će regenerator vjerujem i duže potrajati s obzirom da je potrebna manja količina pri jednom pranju, nego kod šampona.

Ovo je jedni šampon u zadnje dvije godine koji je uspio izgurati moj jako hvaljeni L'oreal sa zelenim čepom, tako da zaslužuje samo velike riječi hvale, jer moje oduševljenje ne prestaje od kako ga koristim.

Imate li vi neki drugi šampon za preporučiti?

Hvala vam na čitanju, 
pozdravček od Tanje :*

Nema komentara