TRIED AND TESTED: THE FACE SHOP - SMILE FOOT PEELING MASK


Jeste li ikad zamišljali neki proizvod i pitali se, zašto to još nitko nije izmislio. I kad bi imali kakve bijesne novce, pa tu zamisao patentirati i staviti u proizvodnju, ehhh.... Zapravo kada se radi o bjuti svijetu, Korejci su izmislili toliko stvari, pa se zapitate kako je to nekome palo na pamet.
Ja se pitam, kako to da nekome ne padne na pamet pokupiti te njihove ideje i plasirati u naše drogerije, tipa ove maske za stopala. Eto, tek smo počeli koristiti ulja za uklanjanje šminke, ali i to su još uvijek baby steps.


Da skratimo priču, pisat ću vam o toliko kul stvarčici, da sam i sama pala na guzicu iako zapravo nisam vjerovala u ovakvo nešto. Ovaj tretman košta manje od geliranih noktiju, manje od pedikure kod kozmetičarke, a funkcionira kao san.


Za početak, reći ću da je ovo u biti kemijski piling za stopala. I funkcionira na sljedeći način. Nakon korištenja, četvrti do šesti dan će vam se početi guliti stopala. Opisala bih to kako kada dobijete opekline od sunca, pa vam de kroz par dana koža ljušti. Dok vam se ljušte stopala vi apsolutno ništa ne osjetite. Iako je preporuka ostaviti da se koža oljušti sama prirodno, kroz dva tjedna, smatram da mi je to dugotrajan proces zbog perioda sandalica i japankica, a i većina će uzeti stvar u svoje ruke i oguliti kožu bez obzira.


Ako mislite da se ljušte samo tabani, to nije. Svaki mrtvi dio kože koji vam je dotakla kiselina, oljuštit će se, uključujući gornji dio stopala, članke, oko i ispod noktiju, itd. Možda zvuči strašno, no nije uopće.

U kompletu ćete dobiti: kutiju sa uputstvom, dvije vrećice sa esencijom (vjerujem da to nije točan prijevod), te dvije velike plastične čarape sa vezicom.

Esenciju nemojte primicati nosu, iako lijepo miriše na zelenu jabuku iz daljine, iz blizine se osjeti jako alkohol, mene su zapekle oči.
Vrećice za stopala koja dobijete su s vanjske strane plastična, a unutra su obložena nekim filcanim materijalom, pa se lijepo materijal natopi i čitavo stopalo vam je u tekućini. Nakon što navučete te tzv. čarape, ulijete teķućinu u obe, zalijepite vezicom, te obučete svoje obične čarape. Čisto da se osigurate da je tekućina dobro uz nogu, te da možete hodati po kući.

Sve to držite 90 min. Ne duže. I to je to, prvi dio tretmana je gotov.

Moram napomenuti da nije bolno. Osjetite peckanje pred kraj tretmana, te vam je vruće po stopalima i sat dva nakon tretmana, ali ništa značajno.


Nakon tretmana, prije procesa ljuštenja, osjeti se da je koža zategnuta i suha, kao za broj manja. Meni su se stopala počela ljuštiti treći dan malo, četvrti dan, posebice nakon tuširanja, oljuštilo se oko 90% zadebljale kože. Malo teže oko prstiju, ali to se vrlo lako ukloni frotirnom krpicom za vrijeme tuširanja.

Rado bih vam stavila link sa YT, ali u pola posta mi je crknuo laptop pa pišem post na mobitelu. Samo upišite u YT tražilicu: Baby foot peel i ako niste gadljivi pogledajte. Što bi i bili gadljivi, obična stopala. Nemojte ljudi biti gadljivi na gluposti. Ako jeste, ne predlažem da skrolate na zadnju sliku, nego jednostavno iziđite iz posta.


I zapravo to je to. Ovaj tretman bih radila možda dva puta godišnje. Ostane vam baby soft koža stopala, tko to ne želi.
Tretman košta nekih 7$ i linkat ću vam svoju omiljenu sellericu s Ebay, gdje možete i nabaviti ovo. Imate još mnogih opcija i sličnih proizvoda ovome po cijenama od 2 do 50 $
Link sellera i proizvoda

Slika dole je moja koža. Yes yeeees I knoooow, yuck... Dvoumila sam se dugo da li da objavljujem, na kraju sam shvatila da me zaboli briga i da recenzija neće biti potpuna bez nje i okačih je. Haha


Sve u svemu rubrika Tried and Tested polako zaživljava (sigurna sam da to nije prava riječ). Imam još dva takva posta u skicama koji su trebali ići prije ovoga, ali ovaj je bio baš tražen ;))))

Pozdrav od N

Broj komentara: 8

  1. Naaaaajs. Inače nisam gadljiva na gotovo ništa tako da no problemos, al super zvuče rezultati :D morat ću probat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i mene čudi nečija gadljivost,drugo je kada netko hoda neopran danima, to je fuj. Moras probati, ovo je zakon

      Izbriši
  2. Ovo je tako moooooćno :D Hvala što si mi skrenula pažnju na ovo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas jeste. Ja cu ponoviti kupovinu sigurno. NNČ :)

      Izbriši
  3. Slike su divne :) Odlicno izgleda , definitivno cu ovo da probam uskoro

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Ja sam ovime odusevljena, malo je reci

      Izbriši
  4. Naježih se na posljednju fotku haha ma da ne isključujem opciju da probam nešto slično ovome. Upravo se sjetih jedne cure - sređena od glave do, pa hajmo reći gležnja, jer su joj pete ispucale kao kod šezdesetogodišnjakinje. Još je nosila vrtoglavo visoke špagerice....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nista strasno. Kao kad ti leda izgore na suncu pa se guli. A fuj su mu ispucale i zapustene pete

      Izbriši