AVON - NUTRA EFFECTS, BB CREAM, MATTE


BB kreme su proizvodi koje ja izbjegavam u širokom luku iz jednog razloga, pretamne su za moj ten, skoro sve i plus, često mi znaju iritirati lice pa mi brada od njih doslovno poludi. Ne znam u čemu je stvar samnom i BB kremama.
Nedavno su mi stigle dvije iz Avona, a kako ja uvijek volim proizvode ovog tipa isprobavati veselila sam se i ponadala da ću ipak u njoj naći svoju idealnu BB kremicu.



Nutra Effects BB krema dolazi u pakovanju od 30 ml u mekanoj tubici sa uskim otvorom na vrhu.
Miriše blago, poput baby kremice. Meni je miris jako ugodan.

Možete birati između nijanse Light, koja je na prvu jako tamna bila na mojoj ruci, ali na licu se jako lijepo stopi s kožom. Ipak za kožu boje bjelokosti, ipak nije. Nijansa je neutralnog potdona.

Druga nijansa je Medium i ona je jako tamna, zlatno/narančastog podtona. Iako bi se možda netko dobro snašao s tako tamnom nijansom, podton iste ubija. Možda također izgleda ljepše na licu, ne znam, ako ste probali, recite vi.

Sve u svemu, nijansa Light će proći na većini, čak i ako ste svijetli kao ja ili nešto tamnijeg tena.


Tekstura kremice je gusta. Iako posjedujem kist za BB kreme, nabolje mi sjeda kada je nanesem prstima. Tako se koža zagrije i brže se krema upije i fiksira.

Ova BB krema obećava mat finiš. Finiš je ipak polumat i smatram da krema nije naročito dobra za masnu kožu. Normalnoj i suhoj koži će odgovarati. Kombinovanoj možda, uz obavezno fiksiranje i matiranje zona na kojima se lice masti.

Iako se lijepo fiksira, kremu na licu ipak osjetim kada dotaknem lice ili se vrlo lako preslika dok pričam na mobitel i sl. Zato je ja ipak fiksiram kamenim puderom i ne brinem.


Nisam imala problema sa isticanjem suhih ljuspica na licu. BB krema solidno izgleda na koži. Nosila sam je cijeli dan i bila je ok. Ipak ne treba od BB kreme očekivati nešto što nudi jedna podloga za lice.

Prekrivanje je blago. Ne bih je nadograđivala, jer meni BB kreme znaju biti baš teške na koži u dva sloja.

Krema nudi SPF 15, a ali ja ipak savjetujem da nanesete dodatni zaštitni faktor ispod nje.




Koristite li vi BB kreme ili ste ipak na strani pudera i podloga?

Pozdrav
Nina

4 komentara

  1. Jos davno sam probala Avon Anew BB krme i nije mi nikako odgovarala nijansom. Inace, meni odgovaraju samo azijske bb kremice. Trenutno ih ne koristim. Ne znam ni ja zasto :) Inace, obozavam Avon CC kremu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh cula sam jos da netko hvali Avon cc. A mishha mi treba hitno

      Izbriši
    2. Odlicna je ali joj je prekrivanje bas bas slabo, ono tipa- dobijes samo malo bojice u licu. A Missha je prva liga, pogotovo za svijetlu put :) :*

      Izbriši
    3. Koju nijansu bih? I jel to crvena tubica? Ima ih vise

      Izbriši