MURAD Oil Control - matirajuća krema

Odmah na početku posta ispričavam se za dvije stvari. Prva, što je ova recenzija trebala još davno biti na blogu, ali eto nije, te druga zbog fotografija. Naime, ne znam kako, ali već pripremljene fotografije sam jednostavno zagubila na laptopu. To mi daje na znanje da mi je organizacija među mapama i datotekama ipak loša. Stoga, pronašla sam jednu  fotografiju u OVOM New in postu još iz veljače , te u OVOM  Empties postu iz kolovoza- da se uvjerite da sam je kupila i osobno testirala - a ne da pišem priče drugih cura iz njihova iskustva.


Što se tiče tehničkih informacija : krema dolazi u količini od 50ml u srednje tvrdoj tubi - ali dovoljno mekana da se može i zadnja kap iz nje izvući . Cijena varira ovisno odakle naručujete, trenutno je možete pronaći po sniženoj cijeni od 38,48€ na feelunique  , a inače doseže do cca 45€. Dolazi sa poklopcem "na zavrćanje" , te prvo što će vas iznenaditi kad je otvorite je miris.

Na prvu mi je bio neugodan, jer prvo na što me podsjetio taj jaki miris jest bolnica. Da, baš onako bolnički miris od kojeg nam se svima diže želudac.

No, već nakon par udisaja, nos se navikao i miris više nije bio tako strašan. Moram reći da sam se sa vremenom navikla i više nisam uopće reagirala na taj miris, a na licu bi ishlapio i ništa se ne bi osjetio. Prvi minus ovoj kremi dajem zbog tog jakog mirisa, bez obzira što sam se navikla, ipak mislim da je prejak za jednu dnevnu kremu. Što se tiče cijene, i za nju bi dala minus, ali ne mogu zbog učinka ove kreme.

Krema je jako gusta, i čudne strukture, nekako gumenasta, ne znam to stanje ni opisati. Prilikom prvog korištenja mi se činila i teško razmaziva , ali nakon vremena sam se navikla na taj osjećaj. Ima SPF15 , što je odlično i po mom mišljenju dovoljno za ostatak godine ( za ljeto naravno veći SPF) .


Na fotografiji iznad se možete uvjeriti da sam je u potpunosti potrošila , te da sam je dovoljno dugo testirala da bi mogla dati iskreno mišljenje. Ova krema je ukratko jedna od najboljih kremi za matiranje koje sam koristila. Stoga, njena cijena je po mome mišljenju opravdana, bez obzira što je visoka, te ako se uzme u obzir da sam je svakodnevno koristila i da je trajala 4 mjeseca , definitivno je opravdana.

Ova krema me matirala i do  5h bez ikakvog popravljanja i blotanja, a to je za moj tip kože nevjerojatno dugo ,  a do 12h bez  problema sa 1-2 popravljanja . Koristila sam je u kombinaciji sa nekoliko pudera, i sa svakim je napravila čudo , matirala najbolje od svih do sada.

 Njena najbolja djelotvornost se pokazala sa Shiseido puderom o kojem sam već pisala, koji formalno nije baš za moj tip kože jer ostavlja "prirodni" finiš, ali ova krema je učinila da i ovaj izrazito vodenasti puder na moje lice sjedne fino, i doslovno ga pretvori u mat .

Dakle, zadaća ove kreme je da matira i to odlično obavlja, ALI, uvijek ima nešto što ne može biti savršen proizvod , nažalost.

Ova krema jako , ali jako dubinski isušuje . Iako sam tijekom noći koristila maksimalno što sam mogla proizvode za hidrataciju - to nije nimalo pomoglo. Kroz vrijeme korištenja sve više i više se isticalo koliko isušuje, te je stanje mog lica bilo katastrofalno. Zbog toga, ni jedan puder više nije mogao lijepo izgledati na licu.

Moj zaključak je da krema uistinu odlično matira, najbolje do sada od svih, ali ja je nisam ponovo kupila jer mi ništa ne znači što ću biti matirana ako mi puder na licu ne izgleda lijepo.

Na vama je da odlučite koliko vam je ova krema potrebna,ali imajte na umu da krema matira kratkoročno, dakle ne daje dugoročne rezultate, nećete se riješiti svog masnog tipa kože, dok njen sporedni , negativni učinak isušivanja se itekako dugoročno osjeti, jer je potrebno vrijeme i vrijeme da se koža nahrani i vrati u zdravo stanje.


U komentarima mi slobodno preporučite još neke kreme za matiranje koje su vama bile odlične ili ste čuli da su dobre, jer sam  uvijek u potrazi za ovakvim tipom proizvoda :)

Hvala na čitanju, 
pozdravček od Tanje :*

Broj komentara: 13

  1. nisi ti onda pravi masnokožac ako te dubinski isušuje ;) ja ju već godinama koristim i nema isušivanja… mada zato navečer dobro nahranim kožu, uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam bona, vjeruj mi , evo me sjajim se k'o Božićna jelka :P

      Izbriši
  2. Drago mi je da ova krema isušuje kožu, jer mi je ionako preskupa!!!!!
    Preporučujem ti ono što ja koristim, a to je LRP Matt kremu ili Dermalogica Oil of Control (mada ni on nije jeftin, kupila sam ga na dobrom sniženju!)

    OdgovoriIzbriši
  3. Avene Cleanance, stalno svima preporucujem. Produzi trajnost sminke, lijepo zamatira kozu, njeguje je preko dana ispod sminke, hidratantna je, nekomedogena, ne izaziva haos na licu, nema jak miris, poboljsava strukturu koze ma sve super. Ima manu sto se moze kupiti dako u apotekama te sto je nema stalno dostupne, bar ne u mojoj apoteci. Takodjer, za cijenu od cca 20/30 maraka jako se isplati jer ukoliko se koristi samo jednom dnevno zna potrajati i to 3 mjeseca. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za preporuku, koristim već Avene Cleanance K ali u večernjoj njezi i stvarno sam prezadovoljna , a od nedavno koristim i Avene gel za umivanje i baš sam ugodno iznenađenja , jer sam uvijek bila Vichy fan ali sada je Avene daleko ispred. Sigurno da ću je imati na umu pri sljedećoj kupovini :)

      Izbriši
    2. Slažem se Avene Cleanance emulziju. Meni drži oko 5 h potpuno matirano, a onda lagano se zasjajim na T-zoni, no ništa upadljivo i bitno.

      Izbriši
    3. Sto se tice efekta matiranja potpisujem za ovu kremu.
      Ja koristim citavu Cleanance liniju (gel za umivanje, CleananceK kremu, Cleanance emulziju i TriAcneal povremeno kad iskoci neki veci gad na licu(dovoljan je i mali tester za jako dug period)) jeste malo veca investicija, ali meni licno je (doduse uz upotrebu Clarisonica pa je mozda i to dodatni plus) rijesilo problem masne koze, pora i bubuljica po licu. U roku od 3 mjeseca koliko koristim iskocila mi je samo jedna bubuljica, a lice mi je vidno bolje (bilo je grozno zaista, Neira ce vam potvrditi.) :) Samo naprijed s kupovinom, isplati se. :)

      Izbriši
    4. Hvala vam na komentarima, stavljena je na wl :) Meni je Clarisonic promijenio stanje lica da sam mu zahvalna do kraja života :)

      Izbriši
  4. I ja mislim da je avene cleanance dobra, hidrira ali i matira dovoljno da moze izdrzat sminku, nece ti u potpunosti rijesit problem. Imala sam samo tester, ali od 5ml sto je dovoljno ali mislim da cu je kupit :) Oko 25-27 je ovdje cini mi se...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam valjda jedina kojoj ova krema nije valjala.. Nije me matirala a ja nemam masnu kožu, trusila mi se na koži i bila mi je sva čudna :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda ju je lice "odbacivalo" jer nije za tvoj tip kože. Meni se inače to trusenje dešavalo sa vichy kremom.

      Izbriši