dr.Brandt CC krema za masnu kožu lica


dr.Brandt cc mat krema obećava puno toga. U njenom opisu stoji : 41% žena u dobi od 25 do 40 godina ima masnu kožu sklonu aknama. Za njih dr. Brandt nudi rješenje u obliku CC matirajuće kreme 100 % dizajnirane za masnu i mješovitu kožu sklonu aknama. Shinerase kompleks kao sinergijska mješavina mikroalgi i morskih trava regulira lučenje sebuma te djeluje protiv upala i iritacija. Napredna mineralna UV zaštita umanjuje hiperpigmentacije i sprječava fotostarenje kože. Uz SPF 30 posebno je pogodna za vrlo osjetljivu kožu sklonu iritacijama te dostupna u dvije nijanse: svijetla do srednje tamna i srednje tamna do tamna.

Ono što obećava : 
- kontrola sjaja i normalizacija lučenja sebuma
- ujednačuje ton kože
- hidratizira
- dugotrajan matirajući učinak
- iznimno dobro prikrivanje nesavršenosti
- zaštita od UVA i UVB zraka sa 100% mineralnim filtrima, SPF 30
- bez parabena


A sada slijede moji dojmovi nakon 4 mjeseca korištenja ovog proizvoda, koji i nisu najbolji. Ja sam puno očekivala od ovog proizvoda, jer ga tako lijepo predstavljaju javnosti , da sam zažmirila na cijenu od 350+ kn (ovisno o ljekarnama, gdje jedino i mozete nabaviti ovakav proizvod ili preko online narudžbe )

Prije samog korištenja krema se treba dobro protresti , ono što me šokiralo je da sam shvatila koliko unutra ima zraka , tj ambalaža je veća nego što dođe samog proizvoda . Krema se brzo troši, ali ja je nisam svakodnevno koristila zbog dojmova, tako da mi je potrajala 4 mjeseca.

Prvo minus na nijanse, prvo sam posegnula za srednje tamna do tamna, i kada sam ju otvorila i vidjela koliko je to tamno, pomislila sam da je totalno promašen naziv srednje tamna do tamna, jer je ovo najtamnije od najtamije :D Onda je izbor brzo pao na svijetla do srednje tamna nijanse, koja onako malo baca na roskasti podton pa mi se ni to ne sviđa, no dobro , morala sam ju kupiti.

Drugi minus, ova krema ostavlja preloš/vidljiv/maljav (ako razumijete tu moju riječ :D ) trag na licu bez dobre podloge ( ne mislim na kreme, nego prajmere/baze kojima je formula isključivo definirana u svrhu  pripreme lica za tekuću podlogu ) . Ali, ja nekako očekujem od ovakve kreme da mi funkcionira dobro i bez podloge, jer kreme ovakve vrste koristim kad mi se žuri , uglavnom u dnevnoj varijanti, pogotovo ujutru kada kasnim.

Treći minus, slabo pokriva nepravilnosti , crvenilo je minimalno smanjeno , ali korektor je obavezan. Što se tiče postojanosti, uz dobar primer i neki završni puder u prahu/kamenu izdrži solidnih 4-5h, nakon toga nestaje..

Četvrti minus, nije baš da posebno matira, koristila sam i puno bolje, a jeftinije kao npr Garnier bb krema ,ona je naspram ove čudo !




Na slici iznad možete vidjeti  CC kremu na mom u lošem stanju licu . Može se uočiti crvenilo koje nije prekriveno, kao i ovi sitni prištići koji su jednako vidljivi , dakle ujednačavanje ništa ( još je slika ispala bolja nego što to u stvarnosti izgleda )


Imam li uopće dobrih strana ove kreme ? Pa baš i ne osim što mi se jako sviđa SPF zaštita , a sve ostalo nula bodova. Nit dugotrajno matira kao što kažu, nit ujednačava ten, nit hidratizira.  Za moje potrebe definitivno nije pogođena krema. Ukoliko imate savršen ten, i treba vam neka lagana dnevna krema, za minimalno pokrivanje onda je ovo stvar za vas. Nažalost, bačen novac za mene, sada je koristim samo da je što prije potrošim i zaboravim :)

Sviđa li se vama ovaj proizvod ? Imate li za preporuku neku dobru bb/cc kremu ?

Hvala na čitanju :*

2 komentara

  1. Već sam pročitala jednu negativnu recenziju i sada kada vidim još jednu, nije vrijedno spomena ;).

    Hvala za info.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :) Ja sam se nadala da ću je nekim čudom zavolit , ali ne ide nikako :D

      Izbriši