PROVOCATRICE, LIMITED EDITION BY CATRICE


Provocatrice je limitirana kolekcija koju je Catrice izbacio još u maju. Međutim kako mi uvijek kasnimo, kod nas se tek sada može naći. Kolekcija je inspirisana fuzijom ulične mode, te finim donjim rubljem. Kolekcija sadrži pet lakova, paletu sjena, mirisni puder, puder za trepavice, dvije nijanse rumenila i dva pudera za usne.

Ja vam danas predstavljam cijelu kolekciju, izuzevši lakove.

Sve sam proizvode objedinila na svom licu i tako je nastao jedan decentni look, kojega ćete vidjeti u dnu posta.



__________
PALETA SJENILA - UNE TUCHE PROVOCATRICE

Paleta sjenila je pun pogodak za jedan lagani roskasti dnevni look, kojega uvijek možete transformirati u jedan večernji, malo jači, koristeći tamniju smeđu preko cijelog kapka. Tu se u paleti nalaze sve nijanse potrebne za cjelokupni look, pa je tako ova paletica zgodna za ponijeti sa sobom. Pigmentacija je neka srednja, ali uz dobru bazu se sve može. Svjetlije nijanse se lagano truse, ništa strašno. Uglavnom, moje preporuke imate ako ne tražite ništa pretjerano ili ako ste početnik u šminkanju.

__________
CUSHION POWDER LIPS - RASPBERRY BELLE, BERRY BOW

Vjerujem da je ovaj proizvod inspiriran korejskom kozmetikom, jer ovakve stvari sam viđala u njihovoj ponudi. Ne mogu reći da mi je ovo omiljeni proizvod za usne. Nezgodno se nanosi, boje su dosta slične i za mene ima neugodan miris koji malo potraje. Zanimljivo na prvu, ali predlažem da preskočite i da probate Catrice klasične ruževe, koji su odlični i preugodni na usnama.

__________
GRADATION BLUSH - RASPBERRY BELLE, BELLE BOW

Volim Catrice rumenila i tako i ova nisu izuzetak. Lijepa svilenkasta formula, pigmentacija je nešto jača, pa savjetujem laganiju ruku ili neki flafastiji kistić. Solidno se zadržavaju na licu, barem na mom. Nijanse su odlične iako su mi malo više namjenjene za jesen. Favorit mi je svjetlija nijansa, a tamnija će se super slagati kad budu hladniji dani i uz tamnije nijanse ruževa.


__________
VOLUME LASH DUST - IRRESISTIBLE EYES

Još jedan dio u kolekciji koji je dosta neobičan, ali koji meni ne radi baš ništa na trepavicama. Još ću ga testirati da vidim da li ću postići išta s njim.
Koristi se tako što ga nanesete preko prvog sloja maskare, pa fiksirate drugim slojem. Trebao bi dati volumen trepavicama.  Ako ste ga isprobali, voljela bih čuti vaše mišljenje.

__________
MIRISNI PUDER - TRANSPARENT SHIMMER

E ovaj puder je ljubav koja će potrajati. Toliko mi je žao što je ovo dio limitirane kolekcije i bilo bi mi drago ugledati ga kao dio trajnog asortimana na policama jer mi je savršen.
Pored prefinog mirisa, namjenjen je da se koristi kao decentni hajlajter, ali meni je definitivno preblag za bilo kakav hajlajter jer se shimmer uopće na meni svijetloj nhe vidi. Možda na tamnijem tenu se i uoči. Iako je opisan kao transparentan, on je blago roskast i meni sa vr šen za područje ispod očiju. Ne volim žućkaste korektore ispod očiju i uvijek su mi draži roskasti koji mi bolje pristaju, tako da je ovaj puder pun pogodak za setovanje korektora ispod očiju, za setovanje podloge na bradi, i sve otalo gdje mi je potrebno ''osvjetljenje''.

Lice je fiksirano, ali ne mat, nego dewy, što je za mene najbolja stvar na svijetu.
Sve u svemu veliki plus od mene i najbolji dio kolekcije.


__________
LOOK

Na licu sam iskoristila sve iz kolekcije, a podloga je Rimmel, Fresher Skin i dodala sam malo Urban Decay highlightera, bronzer je Chanel, Bronze Universel.
Usne su obje nijanse pudera za usne, vanjski rub tamnija, a unutar svjetlija nijansa, ali toliko su slične da se ne primjeti razlika.
Također nosim oba rumenila, na vanjskom dijelu jagodica je svjetlija nijansa, a samo malo tamnijeg je nanešeno visoko na jagodice.
Lice je fiksirano, gore navedenim puderom, i korištene su sve nijanse iz palete na očima.
Prah za trepavice baš i ne možete uočiti jer nije napravio nikakvu razliku.

I to bi bilo sve. Nadam se da ste uživale u postu.



2 komentara