LET IT SNOW...


Sretna vam Nova Godina svima.

Nova Godina donosi i neke promjene, pa sam napokon odradila neke stvari i sada ću ponovo da se bacim na češće pisanje bloga. Nedostaje mi jako, ali kada obaveze stisnu sa svih strana, on mi nije prioritet. Nadam se da me niste zaboravili i da ćemo se nastaviti čitati i družiti u ovom online kutku.



Danas donosim jedan winter wonderland fashion post.  Fotografije je radio moj mali brat i ja mislim da izgledaju dosta dobro, s obzirom da prvi put slika mojim fotićem. Nisam štedjela pa sam ih tako nabacala dosta u ovom postu. Don't mind me.


RIVET BOOTIES/ČIZMICE (ZAFUL): https://goo.gl/L9DfNA

DUSTER COAT/KAPUT (SHEIN): goo.gl/C11dxP
TURTLENECK/DOLČEVITA (DAVID'S)
FAUX LEATHER JACKET/KOŽNA JAKNA (STRADIVARIUS)
JEANS (ZARA)
HAT/ŠEŠIR (NEW YORKER)



Ako planirate naručiti kaputić (klik ovdje) sa SheIn sajta, znajte da nema podstavu i da ga je najbolje nositi preko nečega, u mom slučaju, preko kožne jaknice. Za proljeće neće biti problema.










2 komentara