Transylvania look + recenzija


Danas jedan look od mene. U centru pažnje je prekrasni NYX kremasti ruž u nijansi Transylvania. Ova, upečatljiva nijansa traži jednostavan makeup na ostatku lica. Pa stoga i neutralne boje na očima, tek malo sjaja na sredini kapka, da  nije baš sve plošno i mat. Obrve nikada neću naučiti lijepo nacrtati, pa ih ne zagledajte previše, haha. Nadam se da će vam se svidjeti.



LICE: 



OČI: 
  • Artdeco baza za sjene
  • Flormar mat paleta 07 Nude Dudes
  • Moda I-shine sjenilo 323 (na sredini kapka)
  • Loreal gel eyeliner
  • NYX Milk



USNE:
  • NYX Currant olovka za usne
  • Artdeco fiksator u prahu
  • NYX Transylvanija



NYX SOFT MATTE LIP CREAM, TRANSYLVANIA I NYX OLOVKA ZA USNE, CURRANT




Budući da vlada pomama za ovim ružem, pomama nije zaobišla ni mene. Čitam razne recenzije, sve kažu isto, prekrasna boja, užasna tekstura. Znajući to odlučila sam naručiti i sličnu olovku, pa rekoh možda će to pomoći. Doista jeste, ali ne dovoljno. Ruž se tako nejednako nanosi da je, da prostite, popizditis za nanijeti.

Ja sam pokušala nešto drugo i bar meni, dobro je ispalo. Znala sam i ranije nanositi Artdeco fiksator u prahu na ruževe, da ih matram ili jednostavno da produžim njihovu trajnost. Ovaj put sam fiksator utapkala preko Currant olovke, a nju sam, prethodno, nanijela preko cijelih usana. Zatim sam malo višak skinula i nanijela Transylvaniju. Bila je to druga priča. I dalje nije stoposto idealno, ali prolazi. Pa probajte tako, ako ga već imate. Umjesto fiksatora vjerovatno će poslužiti i obični puder u prahu, samo pripazite da ga ne nanesete previše, da se ne bi pravile grudvice.

NYX Transylvania dolazi u pakiranju kao obično sjajilo za usne. Aplikator je solidan, ništa pretjerano zanimljivo. 
Boja je tamna, patlidžan, ljubičasta. Nedefinirana. Jako je tamna, ali tu je taj neki dašak ljubičaste, što je čini zanimljivom. Na usnama, uživo, je još tamnija, nego što to pokazuju slike gore.
Miriše ugodno, na vaniliju. Ruž je izuzetno pigmentiran. Na usnama proizvod nije potpuno mat, nego ostaje onako, kremast.
Trajnost mu nije najjača strana, ali se sa olovkom preko usana znatno produžava trajanje. Ali naprimjer, jelo neće preživjeti. Meni to pretjerano ne smeta, ionako ruž stalno popravljam.
Kao jedinu manu, po meni, opet navodim njegovu teksturu i nejednak nanos boje na usnama.
Cijena ovog ruža je 14 KM.

NYX olovka u nijansi Currant, idealno paše sa ovim ružem, mada nije ovako intenzivne boje kao ruž Jako je mekana, lijepo klizi po usnama i lagano je raditi sa njom. Nemam nikakvih zamjerki za nju. Mislim da ću nabaviti još nijansi. 
Lijepa mi je i samostalna na usnama, a pasat će sa još nekim ruževima iz moje kolekcije.
Cijena olovke je 8,50 KM.

Sve možete naručiti preko Alexandar Cosmetics BIH stranice ili njihove Facebook stranice.
U Srbiji je NYX dostupan i u drogerijama (ah, blago vama).


NYX CURRANT OLOVKA, NYX TRANSYLVANIA TEČNI RUŽ


To je to za danas od mene. Recite mi kako se vama sviđa Transylvania? Baš mi je lijep naziv, cijeli dan bih govorila Transylvania, Transylvania....


Pozdrav od Nine xoxo

Broj komentara: 16

  1. predivna nijansa i super ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako si ti lijepa ženo, samo sjest' i gledat' :D
    Što se Transylvanie tiče, ja se sve nadam da ću kod nekoga pročitati da je dobra, ali svi kude tu teksturu :( Možda uzmem olovku samo ako je nijansa već tu negdje, a svakako mogu nadopuniti sa GR 70 koji je dosta sličan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, hvala ti Neira. Nisam znala za taj GR, baš ću ga sada guglat. Tekstura je, blago rečeno, katastrofa, ali zbog boje joj je oprošteno :)

      Izbriši
  3. Tako mi se svidja kad neko zna nositi ovakve boje, ti znas, a i prelijepo ti stoji :)
    Ja jos uvijek nemam hrabrosti za ovakve nijanse, a ako je i tekstura tako losa...preskacem! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,drago mi je da ti se svida. Nisam ni ja prije nosala ovako tamne nijanse, a u zadnje vrijeme, volim da se ruz istice.

      Izbriši
  4. ljepoto lijepa, lijepo našminkana *.*

    OdgovoriIzbriši
  5. Look je WOW! Predivna <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan look! Posebno mi se dopada eyeliner!:)

    OdgovoriIzbriši