Empties & Throwies #2

Još nekad na početku , prilikom nastanka ovog bloga imala sam izjavu da ne planiram pisati postove ovakve vrste jer sam lijena da odvajam sa strane i čuvam proizvode koje potrošim da bi na kraju mjeseca ili određenog razdoblja napisala post o tome. No, ovaj put se poklopilo da se u približno isto vrijeme dosta toga potrošilo i nakupilo pa sam vam odlučila to i prikazati. 



Započinjem sa ovom mojom skromnom EL obitelji :D Šta da vam kažem, osim da me duša boli što su potrošeni, a sljedeće zalihe će morati čekati još mnogo gladovanja i štednje :D Ja o ovim proizvodima nisam pisala recenzije jer smo tek nedavno započeli pisati blog, no više informacija o Idealist-even-skintone illuminator možete pročitati na ,blogu kod Anaviglam koja čini mi se obožava EL :) Ja sam bila izuzetno zadovoljna sa ovim proizvodom, no neću ga ponovo kupiti jer mi je sljedeća želja Idealist Pore minimizing serum , za kojeg ću vjerovatno gladovati sljedeće 2 godine :D Također ću gladovati i za Advanced night repair serumom, jer je nešto bez čega žena ne bi trebala živjeti , doslovno :D No, eto na moju sreću za Advanced night repair eye kremom neću gladovati jer me nije posebno oduševila, no zato ću gladovati za Bobbi Brown kremom za oči, jel neka od vas nju probala ? BB kremu  neću više kupiti, iako možete vidjeti da su dva pakiranja potrošena , što bi moglo reći da mi je bila dobra, ali to je bio love-hate odnos. Nije bila najpogodnija za moju masnu kožu, a opet mi se sviđalo kako "sjeda" na lice. 



Ovaj Clinique gel mi je bio super za ljetne dane, iako nije bio u potpunosti dovoljan, ali kao podloga za šminku sasvim dovoljan. Za sada ga neću ponovo kupiti jer imam neke druge proizvode u tu svrhu.



Ovo mi je već druga bočica L'oreal micelarne , meni odgovara i sasvim mi je dovoljna za moje potrebe. S njom skidam ostatak šminke sa očiju i pudera sa lica, nakon što očistim sa vlažnim maramicama+losionom za skidanje šminke. Nova bočica je već u upotrebi.


Ovo nije potrošeno, ali bacam zbog isteka roka trajanja, što vam ujedno može reći koliko sam bila zadovoljna. Nikad više neću kupiti :D


Clarisonic gel za umivanje sam dobila uz Clarisonic električnu četkicu za čišćenje lica, imao je čudan okus kad bi slučajno pjena završila u ustima jako gorak i bljuv, ali sve u svemu odličan mi je bio jer nije isušivao.


Pored Clinique i Vichy gelova za umivanje lica, Garnier su moji najdraži u drogerijskom rangu proizvoda. Ovo je samo jedan u nizu potrošenih a koji su namijenjeni za masnu kožu lica i , definitivno ću ponovo kupiti ovaj ili neki drugi iz linije proizvoda namijenjenih mom tipu kože lica.


Još jedna u nizu potrošenih bočica Listerine tekućine za ispiranje usne šupljine, tko ovo još ne koristi nek mu sljedeći uloženi novac bude u ovu tekućinu , vjerujte mi nećete požaliti :)


Keratin complex kojeg sam vam spomenula u ovom postu neću više kupiti prije svega jer nije više potreban mojoj kosi, jer je ona zdrava i neoštećena, pa mi nema smisla ulagati u neki proizvod kojeg moja kosa neće upiti. Svakako preporučujem svakome tko ima oštećenu kosu .


Također i ovaj serum sam spomenula  u ovom postu, ovo je ne znam više koja bočica po redu, i sigurno da ću mu se opet vratiti čim potrošim trenutni koji koristim. 


Jedan od najdražih parfema , ovo je treća bočica u zadnjih dvije godine, a predzadnju koja je bila veliko pakiranje i više od pola puna sam razbila u kupaoni i sve je završilo na prostiraču i pločicama, ne moram vam govoriti koliko je prostirač mirisao i nekoliko puta nakon pranja i koliko sam ja bila tužna :D 


Himalaya krema koju ja volim nazivati "za sve i svašta" , toliko mi je odlična da imam po jednu tubu u torbu, drugu u neseseru, treću u jakni i tako gdje god se okrenem tu je ova kremica :D Spašava me od reakcija na ubod komaraca, raznih alergija ili osipa koji se od nikud pojave, malih ranica i ogrebotina, ma svega , šta god da mi se desi ja posežem za njom :D 


Youngblood proizvodi  za koje čak nisam znala ni kako ih koristiti i primjeniti, nisu potrošeni ali ih bacam jer stoje i skupljaju prašinu , a kako sam ih dobila na poklon ne krivim sebe jer mi ne koriste u primjeni :D


Manhattan sjajilo iz '99 godine :D Malo sam čistila svoj beauty kutak i pronašla njega, stoji sigurno već godinama ne korišteno , sve me strah i pomirisat ga :D


Ovo su bila moja tri najdraža dnevna sjenila koja su nebrojeno puta ispadala na pod zbog žurbe , što se može i primijetiti po njihovom stanju. Nažalost, nisu potrošena do kraja, ali više nisu upotrebljiva nakon nekoliko pokušaja da ih sjedinim i spojim, stoga idu u smeće.


Ovo je još jedno sjajilo iz '99 godine :D Njega sam našla iza polica, šteta , lijepa je boja , ali ide u smeće.


Dr.Pasha mirisna svijeća koju sam dobila za rođendan od moje drage Ivone, predivna je, potrošila sam je kroz 10tak dana jer sam je svakodnevno palila po nekih možda sat vremena. Sad sam sebi kupila "Lavandu" i malo sam zbunjena , na njenom pakiranju ne piše da se može koristiti kao ulje za masažu :/ Jel to znači da se samo određeni mirisi , kao npr. ova mogu koristiti ujedno i kao ulje za masažu?


Rexona nije ni pola potrošena ali ja ne znam koji je tu problem, ili su oni promijenili sastav ili je problem u meni ali ona meni užasno smrdi. Što je najgore prije sam stalno koristila Rexonu i obožavala sam je, sad mi je užas, možda sam se ja zasitila mirisa pa mi smrdi a možda je i do njihovog sastava ako su ga mijenjali, ne znam, ali ovo ide u smeće jer ne želim uokolo smrditi sama sebi :D


I za kraj, ovaj Oriflame lak za nokte koji je kupljen prije godinu dana, jednom nalakirala nokte, zaboravila na njega i sad se pretvorio u neku bljuv nekoristivu smjesu.



Jeste li vi probali neke od ovih proizvoda? Kakva su vaša iskustva?

Hvala na čitanju :* Tanja

2 komentara

  1. Mogu li pokupiti EL kutijice...hahah. lijepe su i bez proizvoda u njima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha, malu su pokupile prašine :D kontam ih oprat, pa ih iskoristit za nešta , nije loša ona pumpica.

      Izbriši