SUBRINA - CHARM BOJA ZA KOSU, 30/3


Farbam svoju kosu godinama, tačnije nekih 13 godina. Bilo je tu svega, od crne. crvene, ljubičaste, pink, bakarne, ali ja sam plavuša u duši i uvijek se vraćam svijetlim plavim tonovima. Ombre imam već neke dvije i više godina i ne namjeravam ga mijenjati tako skoro. Dobro se osjećam s takvom frizurom, prelagana je za održavanje i jednostavna za obnoviti.


Ovoga puta sam se odlučila za Subrina Charm boje za kosu. Koristila sam ih i prije,  najčešće nijansu 20/2, koja mi je davala lagano svjetliji, ali i dalje jako lijep i prirodan izgled mojoj kosi.

Na slici možete vidjeti moju kosu prije farbanja. Dosta je požutjela od posljednje posjete frizeru i očajnički joj treba osvježenje. 
Djeluje dosta tanka i oštećena na fotografiji, ali je zaista zdrava i jaka. Imam naviku da se šišam na svoju dužu paž frizuru, čim mi kosa pređe određenu dužinu, jer ne volim čekati da naraste, a ona dužina između mi baš smeta i ne stoji mi najbolje.


 Svojoj frizerki sam donijela dvije boje, Subrinu Saten 20/2 i Subrina Charm 30/3. Došla sam s namjerom da radimo opet neki ombre u hladnim nijansama, jer ombre ne mogu uraditi sama.

Odlučile smo se na Charm 30/3, specijalno svijetla cedar blond, jer ipak više vuče na sivo, što ja preferiram.

Saten boje sadrže razvijač sa dozerom, njegujuću boju za kosu, Argan šampon koji božanstveno miriše i vrećicu regeneratora.
Charm boja, u kutiji sadrži njegujuću boju u kremi, te razvijač.

Smiksala je boju, na moju dužinu i gustinu kose je jedna dovoljna, budući da je u pitanju bila ombre tehnika.

Nanosila je boju otprilike od sredine dužine kose, tu i tamo pokoji pramen skoro od korjena i sve smo držali na kosi prema uputstvima.


Subrina Charm boje su obogaćene hranjivim avokadovim uljem, vitaminima, te esencijalnim masnim kiselinama.

Moram priznati da, iako je jako svijetla boja u pitanju, ne primjetim nikakva oštećenja na njoj..

Kosa je svilenkasta i zdrava, sa prekrasnim sivkastim tonovima.

Rezultat na fotografijama.





xoxo Nikolina

Broj komentara: 30