BLOGERMANIJA - EVENT U MEPAS MALLU


Zbilja sam počašćena što sam dobila priliku da se pridružim djevojkama, blogericama, za jedan odlično organiziran i nadasve zanimljivo osmišljen event.
Naime, Blogermanija je zamišljena, da kroz prezentacije, blogerice obrade neke teme, koje se tiču ljepote.
A u nastavku vam pričam kako je sve prošlo i kako smo se proveli i mimo Blogermanije.



Došlo je dosta djevojaka, više nego sam se nadala. Hvala im na podršci.

Započele su prezentacije. Tako su Monika i Marija, radile prezentaciju na temu ''Tipovi i stanja kože/pravilna njega, te kako odabrati odgovarajuću podlogu.'' Njihovo izlaganje smatram vrlo poučnim, neke stvari koje bi svaka djevojka i žena trebala znati.

Naša Dženana je napravila pravi mali show od prezentacije, tako se skupilo još više ljudi. Doslovno smo se kočili od smijeha, meni su suze tekle. Njena prezentacija je bila ''Makeup greške'', što je stvarno bilo kao stvorena tema za nju, budući da se voli rugati ljudima :plač:. Nezaboravno iskustvo. 

Zbog vremenskih neprilika u Bosni, taj dan, Jasenka i Jasmina su imale problema oko dolaska za Mostar, pa su od Tuzle putovale čitavih osam sati. U posljednji čas nam se pridružuju, a Jasenka započinje priču o povijesti i upotrebi crvenog ruža, te razlike među njima. Moram spomenuti i njen prikladan outfit sa printom ruževa.


Naslikavanje u tijeku.


Nakon odrađenih prezentacija, nastavili smo se družiti sa djevojkama i brbljati međusobno.
Za svaku pohvalu je voditeljica Helena, koja je, rođena da bude ispred kamera.
Ljepšu i prizemljeniju djevojku, nisam odavno srela.

Kasnije nam se pridružila i Šaćira sa bloga Girl Stuff i drago mi je da sam upoznala još blogerica.


Taj dan ste se mogli svi našminkati i nafrizirati potpuno besplatno. 

Vizažisti iz Bourjois tima su imali više nego pune ruke posla, s obzirom da je došlo mnogo djevojaka. Svaka im čast, uradili su zaista odličan posao.


Budući da ja nisam imala potrebu šminkati se, ali frizuricu nisam mogla odbiti. Frizeri iz salona ''Red Carpet'', vrijedno su radili na našim glavama. Bilo je tu uvijanja, lakiranja, tapiranja. Ja sam dobila neku, nazovimo to, modernija ala Audrey Hepburn frizura.
Dečki, odlični ste bili.

Iza mene možete vidjeti binu gdje su vizažisti i frizeri obavljali svoje zadatke.

Zaista, organizacija je bila na viskom nivou. Nadam se da će Mepas ubuduće organizirati nešto slično.


U neka večernja doba, zaputili smo se u restoran Prestigue, na večeru. Bile smo sve za izlazak dok nismo shvatile da smo zbilja umorne. Zaputili smo se Mariji u stan, gdje smo pričale do neka doba noći, zatim je svatko otišao svojim putem. 


Moram priznati da je restoran prekrasan. Mene rasvjeta, općenito, fascinira, a ovdje su si zbilja dali truda. Ubacila bih vam još slika, ali ne želim da bude previše.


Sutradan smo obišle Mostar uzduž i poprijeko. Pile kavicu na Starom Mostu, malo shoppingirale, jele i naravno, slikale se.


Uglavnom, ne pamtim kada mi je dan bio tako ispunjen i sadržajem raznovrstan. Kao da sam imala pet dana u jednom danu, ako mogu tako da se izrazim. Marija je bila naš vodič i upoznala nas sa svim DMovima i CMovima i parfumerijama u gradu. Jer to je ono što mi volimo.


Došla sam kući kasno u noć umorna kao pas. Sreća moja pa smo Dženana i ja dijelile isti autobus, pa sam imala s kim brbljati.
Djevojke, hvala vam puno za dva prekrasna dana. Hvala i organizatorima Mepas Malla, Bourjois timu, frizerima iz Red Carpeta, koji su sve to omogućili. E da i parfumeriji Floris, gdje su nam čuvali stvari.


Hvala svima na čitanju
Nina




Broj komentara: 8

  1. Ovdje mi nedostaje opcija da se lajkaju slike!!!! :D

    Sve lajkam!! :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank youuuu. Vidis, to je dobra ideja. Lajkanje slika na bloggeru. Trebaju to uvest

      Izbriši
  2. Sjajne fotke, izgledas divno. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. slike su super, baš mi je žao šta nisam mogla biti tamo :/ a vidim da vam je odlično bilo, ovakvih događaja treba više biti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A steta jest sto nisi uspjela doci. Bilo je perfekt

      Izbriši