EVERY CLOUD HAS A SILVER LINING


Haj haj, opet danas fashion post. Obećajem, idući će biti beauty prirode.




Danas nosim srebrnu, metalik, plišanu (naravno), nabranu suknjicu. Pa može li dalje. Mislim da je neću skidati dok se ne izliže jer je savršena. Naći ćete je na Zaful stranici OVDJE. Tu imate još boja, jer je ova, srebrna, trenutno rasprodana.
Uz nju sam sparila mekani, čupavi džemperak. Radi se o cropped džemperu pa mi je odlično legao s ovom suknjom visokog struka. Džemper možete pogledati klikom OVDJE. Na sve to ide kožna jaknica, standardno, te visoke čizmice da malo ugriju nogu.
Zaful vam toplo preporučujem jer su stvari koje sam naručivala od njih doista kvalitetne, pogotovo kada se radi o cipelama.


SUKNJA/SKIRT: ZAFUL - KLIK OVDJE
DŽEMPER/CROPPED SWEATER: ZAFUL - https://goo.gl/sxlON1
ČIZME/BOOTS: (every shoe shop everywhere)
JAKNA/JACKET: STRADIVARIUS




Također, ako tražite ovakav kačket, koji je ultrapopularan, naručite ga klikom na link dolje. Ja sam uzela ovaj bordo i odličan je. Vidim da se po FB prodaju po užasno visokim cijenama, poštedite se toga i naručite ga ovdje za 6 dolarića. Zbog ovih stvari, koje naručujete po facebooku od preprodavača, isplati se naučiti naručivati online. Zašto plaćati enormne provizije kad uz par klikova sve možete sami.

2 komentara