BLUE VELVET IF YOU PLEASE


Koliko sam čekala ovu haljinicu i kada sam je obukla prvi put, vidim preduga. Skratim je odokativnom metodom, misleći da će mi doći ispod koljena. Sva sretna prošijem rub, obučem, ona meni dobrano iznad koljena. Hajde, sva šteta u njoj bila. I dalje mi je lijepa i lijepo izgleda na čizme iznad koljena.

Ako ste u fazonu plišanih ''kućnih haljina'', mislim da će ovo biti jedan krasan izbor haljine. Ja sam svoju našla na SheIn, a kako izgleda originalne dužine, pogledajte klikom na OVDJE.




HALJINA/DRESS: SHEIN - https://goo.gl/dHX6vx
KAPUTIĆ/COAT: ZARA
ČIZME/BOOTS: (nema gdje ih nema/everywhere)





Broj komentara: 6

  1. Great outfit! It suits you perfectly!

    Lots of love,

    Ioanna

    http://thecolourfulbouquet.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako si mi lijepa u ovoj kombinaciji.

    OdgovoriIzbriši
  3. super ti stoji, predivna je! originalno je baš neke čudne dužine, niti pravi maxi, niti midi... skraćivanje je definitivno bila dobra odluka!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste, originalna je dužina, kućna haljina totalno, ovako je i meni bolje. Trebala sam ostaviti sekundicu duže, ali ok je. Hvala ti

      Izbriši