GOLDEN ROSE - 3D FANTASTIC LASH MASCARA


 Kako mi majka priroda nije podarila najduže i najgušće trepavice na svijetu, maskare mi tako i ne predstavljaju zanimljiv komad šminke. Više kao nužno zlo.
Duge trepavice sam imala samo dva mjeseca života, kada sam koristila Lilash serum (recenzija ovdje). Za održavanje takvih trepavica  potrebno ga je koristiti za cijelog života, a košta pfff...mnogo.

Maskara koju ću danas predstaviti dolazi iz Golden Rose kozmetičke kuće, i krije se u lijepom metalik crvenoj ambalaži s nazivom 3D Fantastic Lash Mascara.

Ono što ova maskara obećava je, 100% volumena, ekstremna dužina i uvijanje trepavica, a to joj omogućava gumena četkica sa gusto raspoređenim čekinjama.

Da li je to sve istina ili ne čut ćete.


Što se tiče formule maskare, kada se radi o dugotrajnosti i laganom osjećaju na trepavicama, tu joj nemam zamjerku. Ako ste ikada čitali bilo koju moju recenziju maskare, znate da je meni vrlo bitno da maskaru ne osjećam na trepavicama i da su trepavice koliko toliko fleksibilne tijekom dana. Kada mi se trepavice ukoče u jednom mjestu, meni to bude zapravo bolno, kao kada dugo ne nosite svezanu kosu, pa vas onda zaboli glava. Znate što mislim.

Ako pričamo o uvijanju trepavica, samostalno, bez uvijača, na mojim trepavicama ona to nije nešto u stanju uraditi, pa tako neće biti dobar izbor za trepavice koje rastu prema dolje.

Što se tiče volumena i razdvajanja svake trepavice zasebno, e tu je maher. Baš omogućuje lijepo rasčešljavanje trepavica, koje drži takvima i kada se osuše, ne slijepljuju se opet jedna za drugu. Drugim slojem dobivamo bolji efekat što se tiče dužine trepavica. Produži ih, ali ne sada do nebesa, što je meni i ok. Volim kada mi vrh trepavica ima onaj ''tapered'' (suženi) vrh. Znam da malo nesuvislo djeluje ova rečenica, ali znate na što mislim. Nije mi lijepo kada je korjen i vrh trepavica iste debljine.


Maskaru ćete obožavati ako imate trepavice koje je problem raščešljati i razdvojiti, jer četkica je zaista odlična.

Sve u svemu ja sam maskarom zadovoljna, s obzirom na cijenu, koja trenutno na sniženju od 21% na Golden Rose Web Shopu (klik ovdje) iznosi 5,50 KM i više je nego odlična.

Ako mene pitate odlična će biti početnicima u šminkanju jer je jako jednostavna za nanijeti. Ne preslikava se na kapak tijekom nanošenja i njena četkica je idealna za uredan izgled trepavica. Također neće puno utjecati na budžet. 

Ja nekada maskaru nosim bez ikakve ostale šminke na licu i tada volim da mi trepavice izgledaju uredno, a ne kao da sam zaboravila skinuti je večer prije. Ova mi je tada najčešći izbor.

Znate da je maskara vrlo individualna stvar, pa tako ne mora značiti da će odgovarati i vama, a možda če vam biti i jedno malo savršenstvo, Samo mali disclaimer. Ali imajte na umu, ako su vam trepavice već jako tanke i rijetke, bolje da ovu zaobiđete.

Na slici dolje su trepavice bez maskare, na drugoj slici imam jedan sloj maskare, na trećoj su dva sloja. Nemam maskaru na donjim trepavicama.



Nema komentara