WHAT'S NEW AT SHERRY LONDON - PROM AND BRIDESMAID DRESSES

-LJUBIČASTA SATENSKA HALJINA-

Drage maturantice. Ukoliko još niste odlučile kakve haljine želite za vašu važnu matursku večer, evo par mojih prijedloga.
Sherry London je online shopping destinacija na kojoj ćete pronaći isključivo svečane haljine. Ako planirate naručiti haljinu od njih i pored postojećih veličina, možte se dogovoriti s njima, vrlo rado će vam uraditi haljinu baš po vašim vlastitim mjerama.

Sherry London je UK stranica i carinu možete vrlo lako izbjeći ako pošaljete nekome na hrvatsku adresu. Iako možda komplicirano, to je ono što bih ja uradila za sebe.

Ja sam probrala par haljina iz njihovog asortimana koje se meni osobno sviđaju, a na stranici imaju gomile prekrasnih haljina, za svačiji ukus i stil.
Ako ništa, barem možete ukrasti ideju za haljinu. Matursku ili za bilo koju važniju priliku. Bilo da ste kuma na vjenčanju ili djeveruša ili pak mama mlade.

Ispod svake haljine se nalazi direktni link za tu haljinu, a savjetujem da još malo ''prošarate'' po stranici. Zbilja ima krasnih haljina



-HALJINA SIRENA KROJA-

-BIJELA HALJINA-


-SUKNJA I TOP-

-ROZA HALJINA SA CRVENIM APLIKACIJAMA-


-CRVENA HALJINA-

-CRNA HALJINA-

-HALJINA NA JEDNO RAME-

-BIJELA HALJINA-

Ako ste maturantice, puno sreće vam želim...

Pozdrav
Nina

Nema komentara